Direktor Httpoola Igor Škunca rekao nam je kako su za neravnomjernu podjelu budžeta na Internetu krive dumping cijene velikih portala i Gemius, zaključio kako manji portali teško mogu opstati bez dodatnog izvora prihoda, a jednom od besmislenijih stvari smatra oglašavanje portala preko billboarda i forsiranje lajkova.
Danska reklama za autobus nevjerojatno je duhovita i zabavna, što potvrđuje i činjenica da na YouTubeu trenutno ima gotovo 99 posto pozitivnih ocjena.
Nova kampanja Droga Kolinske za Argeta paštetu temelji se na svjedočanstvu zadovoljnih majki, no jedna blogerica otkrila je da majke iz reklame u stvarnosti ne postoje.
Prateći svjetske trendove Mercator je u jednom od svojih zagrebačkih supermarketa snimio mjuzikl "Dajmo voću šansu" i tako iznenadio svoje kupce.
Na mobilno oglašavanje u 2012. godini potrošeno je 8,41 milijardi dolara što je dvostruko više nego godinu ranije, a analitičari kompanije eMarket smatraju da će se u 2016. godini na mobilno oglašavanje potrošiti gotovo 37 milijardi dolara.
Najbolji radovi marketinških agencija predstavljenih na regionalnoj reviji BalCannes održanoj u sklopu Weekend Media Festivala sada su dostupni i na novoj web stranici.
Pisanje recenzija na Internetu pretvorilo se u pravi legalni biznis, a prema jednom istraživanju čak trećina ih je lažna.
Udruženje društava za tržišno komuniciranje HURA objavilo je kako hrvatsko ržište oglašavanja pada od 2009. godine, no Internet segment bilježi znatan rast.
Viralni video o biciklistu koji autocestom bježi od policije brzinom od 100 kilometara na sat, učinio se stvaran mnogima, pa tako i Jutarnjem.
Prema istraživanju analitičke tvrtke Flurry oglašivači još uvijek ne koriste puni potencijal mobilnih platformi i uređaja na koje odlazi samo jedan posto ukupnog medijskog budžeta za reklamiranje proizvoda i usluga.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.