Marketinška agencija Futura DDB objavila je kako je postala dio globalne FTW mreže, čime je postala prva agencija u regiji koja se holistički bavi gaming industrijom.
Internet stranica NoMoreRansom koja pomaže žrtvama ransomware napada redizajnirana je te je dobila hrvatsku verziju.
Tema treće emisije Buba u uho bilo je umrežavanje kroz stvaranje sadržaja, a ovog puta održala se bez posebnog gosta.
Digitalna agencija Digitalist koja djeluje od kraja 2015. godine ponudila je na prodaju svoj brend, a po potrebi i tvrtku.
Facebook kampanja za Donat Mg dodana je u petak među Facebookove primjere uspješnih kampanja na toj društvenoj mreži.
Hrvatska gospodarska komora najavila je kako će se sjednica Udruženja za marketing komore održati 16.4.2019. godine u 15 sati.
Više zaposlenika tvrtki smještenih u zagrebačkom City Plaza centru dobilo je proteklih dana zahtjeve za povezivanje na Linkedinu od osobe koja se predstavlja kao Manuela Bačić.
Poduzetnik Hrvoje Bujas bio je glavna tema jučerašnjeg Marketing meetupa održanog u zadimljenom History Village baru u Zagrebu.
Direktor Httpoola Igor Škunca rekao nam je kako su za neravnomjernu podjelu budžeta na Internetu krive dumping cijene velikih portala i Gemius, zaključio kako manji portali teško mogu opstati bez dodatnog izvora prihoda, a jednom od besmislenijih stvari smatra oglašavanje portala preko billboarda i forsiranje lajkova.
Danska reklama za autobus nevjerojatno je duhovita i zabavna, što potvrđuje i činjenica da na YouTubeu trenutno ima gotovo 99 posto pozitivnih ocjena.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.