Predavanje poznatog marketinškog dvojca Bruketa&Žinić u prepunoj dvorani na današnjoj Web strategiji istaknulo je brojna promjene na marketinškoj sceni proteklih godina.
Rep.hr povremeno nazivaju razne tvrtke koje nude uvrštenje u Internet imenike, a njihovi prodajni djelatnici redovito nemaju pojma ni čime se rep.hr bavi.
Ruski studio My duck's vision objavio je viralni video isječak koji objašnjava veliku zavjeru Stevea Jobsa i objašnjava "pravu" istinu o iPhone mobitelima.
Festival IdejaX započeo je danas na zagrebačkom velesajmu, a prvo predavanje održao je Marc Lewis, dekan londonske škole za komunikacije.
Organizatori prvog nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, u suradnji sa stručnim žirijima nagrade X i Mixx, produžili su rok za prijave kreativnih radova autora i agencija do 10. svibnja.
Većina marketinških stručnjaka smatra društvene mreže sastavnim dijelom svoje strategije za ovu godinu, a 70 posto njih planira povećati budžet za reklamiranje na tim mrežama za više od 10 posto.
IAB Europe prije nekoliko dana izdao je kodeks koji su odobrile vodeće online tvrtke, a koji predlaže način reguliranja poslovanja mjesec dana prije uvođenja direktive EU koja se bavi istom tematikom.
Hosting tvrtka Avalon snimila je prvu televizijsku reklamu za neku hosting kompaniju u Hrvatskoj.
IAB-ovo i Gemiusovo istraživanje Internet tržišta srednje i istočne Europe "Do you CEE?" u nizu zanimljivih podataka donijelo je i popis oglašivačkih mreža koji je zbog nepotpunosti izazvao negativne reakcije nekih sudionika Internet tržišta.
Izrada uspješnog viralnog videa zahtjevan je zadatak čiji uspjeh unaprijed nikad nije zagarantiran, no stvari ponekad ipak krenu prema planu.
Procedura je jednostavna – dovoljno je poslati logo tvrtke i sadržaj oglasa na posao@rep.hr i isti ćemo objaviti tijekom toga ili sljedećeg dana.