Zbog manjak developera na tržištu, IT tvrtke redovito se natječu u privlačenju developera na najrazličitije načine, a najnoviji takav potez napravio je Pontis.
Ta zagrebačka IT tvrtka zakupila je oglasni prostor za plakat na kojem je prikazan britanski kralj Charles, uz duhovitu poruku kako se u Pontisu puno brže napreduje. Jasno, poruka se odnosi na činjenicu da je Charles postao kralj tek sa 73 godine.
Korištenje uličnih plakata u oglašavanju IT tvrtki nije često, ali ima smisla, jer se vijest o dobroj kampanji zna prenijeti i putem društvenih mreža i medija. Jedna od hrvatskih IT tvrtki koje su se bavile takvim oglašavanjem je i Infinum, koji je plakatima često ciljao na lokacije u blizini FER-a.
Pontis je tvrtka koju su inozemni investitori osnovali u Hrvatskoj prije šest mjeseci, a rep.hr je u srpnju objavio intervju s Dijanom Perić i Sandijem Zeherom koji su predstavili čime se tvrtka bavi i koji su joj planovi za budućnost.
“Developeri su izrazito tražen kadar za koji se bore neki od najkvalitetnijih poslodavaca na našem tržištu, ali i inozemne IT kompanije. Naš je cilj da ambiciozni developeri ostanu u Hrvatskoj te ovom kampanjom želimo potaknuti najbolje talente da razvoj svoje karijere ostvare kod nas. Kampanjom se želimo pozicionirati kao poslodavac koji nudi sigurnost i globalnu prepoznatljivost te čija korporativna kultura omogućuje priliku za rast i brzo napredovanje.” - izjavila je Nataša Zec, CEO tvrtke Pontis Technology.