Zagrebačka tvrtka LeverUP Consulting proširila je početkom ove godine poslovanje na baltičku regiju.
Ovaj Salesforce partner specijaliziran za CRM i marktinšku automatizaciju sada je prisutan još u Litvi, Latviji i Estoniji Iako je poslovanje u tim državama tek na samom početku, već su dogovoreni nastupi tvrtke na konferencijama. Već za kraj siječnja u najavi je i seminar u organizaciji estonskog poslovnog dnevnika Äripäev na kojem će se obrađivati B2B marketing komunikacija, ne bi li se odgovorilo na pitanje kako povezati komunikaciju i prodaju. Vrlo aktivno i zanimljivo bit će i krajem ožujka kada će LeverUP sudjelovati na konferencijaa u Estoniji i Litvi. U Tallinnu će na Passwordu - najvećoj marketinškoj konferenciji u Estoniji, govoriti o trendovima i promjenama u područjima koja su važna za marketinške stručnjake, dok će u Vilniusu sudjelovati na dvodnevnoj konferenciji Digital Marketing Europe 2022.
Za širenje poslovanja odabrana je upravo baltička regija, i to s dobrim razlogom. Estonska vlada je primjerice u tridesetak godina od proglašenja neovisnosti, pokretom pod nazivom e-Estonia razvila moderno društvo s digitalnim sustavima. Pokretanjem preciznih digitalnih sustava birokracija je, na primjer, gotovo u potpunosti preselila online, istim putem može se dati i svoj glas na izborima, a sve to moguće je budući da se internetom koristi 99 posto estonskih građana.
U ovakvim uvjetima očekuje se značajan rast tržišta, a s pokretanjem poslovanja u toj regiji LeverUP Consulting u aktivnoj je potrazi za novim timom stručnjaka u Tallinnu, a otvorene su i pozicije na domaćem terenu u Zagrebu.