U skladu s obaveznim praćenjem radnog vremena zaposlenika propisanim novim 'Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima' NN66/2010 koji je stupio na snagu u lipnju ove godine, Vipnet je korisnicima odlučio ponuditi novu inovativnu uslugu Vip nadzor radnog vremena.
Nakon 'cloud computing' usluga poput Vip nadzor brodova, Vip auto nadzor i Vip nadzor prodaje, Vipnet korisnicima donosi još jednu takvu uslugu – Vip nadzor radnog vremena. Riječ je o usluzi koja bilježi dolazak i odlazak zaposlenika s posla preko instaliranog čitača kartica i web aplikacije. Na taj način korisnicima je omogućeno vođenje evidencije radnog vremena zaposlenika, brži i učinkovitiji rad, te čuvanje podataka šest godina, kako je propisano navedenim Pravilnikom. Vođenje evidencija u obrascima, listama i Excel tablicama više nije potrebno jer svi podaci ostaju zabilježeni i uvijek dostupni u sustavu. Jedna od funkcionalnosti web aplikacije je da se predefinira vrijeme početka i kraja smjene, kako bi se olakšalo vođenje radnog vremena zaposlenika, dok se čitačem kartica prati prisutnost zaposlenika na radnom mjestu. Isto tako Vipnet će ovu uslugu uskoro ponuditi i na mobilnim uređajima preko kojih će se zaposlenici moći prijaviti u sustav prilikom dolaska na posao. Na ovaj način Vipnet nudi još jednostavniji način vođena evidencije i 'managementa' zaposlenika.
Novu Vip uslugu korisnici će moći besplatno isprobati od 3. siječnja te se uvjeriti u učinkovitost web aplikacije u testnom periodu do 31. siječnja. Od 1. veljače korisnici će moći koristiti cjelovitu uslugu već za 91 kunu mjesečno, što je među najpovoljnijim cijenama na tržištu, a svi oni koji je aktiviraju do 31. ožujka 2011. moći će ju koristiti šest mjeseci bez mjesečne naknade.
Vip u priopćenju nije ponudio nikakav link vezanu uz novu uslugu, a s obzirom da je nepostojanje informacija na webu (ili njihova dobra skrivenost) njihova praksa, nećemo se truditi pronaći ga :)