Usluge Sberbanka Hrvatska modernije zahvaljujući Ingemarku

Usluge Sberbanka Hrvatska modernije zahvaljujući Ingemarku

Ingemark, zagrebačka butique agencija za razvoj prilagođenog softvera, implementacijom svoje Integracijske platforme modernizirala je pristup informacijama i korištenje usluga Sberbank Hrvatska, što je banci omogućilo razvoj novih mobilnih i web aplikacija. 

Riječ je i o jednom od prvih agilno vođenih projekata u Sberbank Hrvatska. 

Na nedavno održanoj konferenciji F2 - Future of Fintech, Milan Pleša, voditelj Ingemarkovog projektnog tima sudionicima je pojasnio koji su bili izazovi, kako je tekla implementacija i koje je benefite uvođenje ove platforme Sberbank ostvarila. Implementacijom Integracijske platforme smanjena je opterećenost Core Banking Sistema (CBS-a), a uvedena je i „Event Based“ arhitektura tako da sve funkcionira na razini događaja (primjerice jedne bankovne transakcije) pri čemu Integracijska platforma prima informaciju i distribuira je dalje na sve potrebne točke.

„Uvođenjem Integracijske platforme smanjilo se opterećenje centralnog bankovnog sustava te je povećana dostupnost sustava na 24/7. Uz sve navedeno, smanjena je i kompleksnost sustava za krajnje korisnike te se do sada komplicirane tehničke informacije „prevode“ na razumljiv jezik, i tako postaju jasne i poslovno korisne. Uz to je olakšano i ubrzano uvođenje novih usluga.“ pojasnio je Pleša. 

"Sberbank je još 2018. krenula u veliki projekt modernizacije i digitalizacije poslovanja, a sve kako bi svojim klijentima osigurala inovativna rješenja s funkcionalnostima koje prate njihove potrebe. Kompetencije i znanje stručnjaka iz Ingemarka uveliko su pridonijeli realizaciji ovog velikog i kompleksnog projekta. Vjerujem da ćemo i dalje uspješno surađivati i na budućim projektima." izjavio je Toni Glavinić, direktor Informatike u Sberbank d.d.

Strateški je cilj Sberbank digitalizirati svoje usluge i procese kako bi klijentima omogućila što jednostavnije poslovanje s bankom i pružila što bolje korisničko iskustvo.  Suradnja s Ingemarkom i integracija nove Platforme je omogućila brže odvijanje procesa, a podaci su sada na zahtjev (on demand) dostupni putem Web servisa te se dobivaju u realnom vremenu. Novim sustavom omogućeno je i horizontalno skaliranje tj. raspodjela prometa na određenom servisu (load balancing) gdje se u slučaju velikog opterećenja prema potrebi mogu povećati kapaciteti i suprotno.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: