Wall of Tweets, rješenje hrvatskog startupa UX Passion namijenjeno prikazivanju poruka s Twittera na "zidu" na događajima poput konferencija koristit će Toshiba na CES sajmu u Las Vegas, te BBC na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu.
(Foto: UX Passion tim - Antun Debak, Vibor Cipan, Darko Čengija)
Kako se navodi u priopćenju UX Passiona, Wall of Tweets je do sada „uhvatio“ više od 1,2 milijuna tvitova uz klijente poput India Summita i Middle East Summita, konferenciju MacWorld, tvrtke Microsoft, Navigon, IBM, Ogilvy i druge, te događaje poput dočeka Nove godine u Sarajevu.
"Wall of Tweets nam je do sada donio mnoge pobjede i priznanja na startup natjecanjima. Detaljno smo istražili interese korisnika i nastavili razvijati postojeće rješenje, koje u novoj verziji nudi mnoge mogućnosti prikaza sadržaja izvan Twittera. Tako sada možemo prikazati fotografije sa servisa kao što su Flickr, Instagram, TwitPic i desetak drugih, geolokacijsku integraciju sa društvenom mrežom Foursquare, a uskoro ćemo predstaviti i potpuno novu verziju Walla koji će korisnicima omogućiti da dijele sve svoje sadržaje, iskustva i doživljaje, stvarajući cjelovito interaktivno iskustvo – naglasio je Vibor Cipan, partner i suosnivač UX Passiona."
Sam je sustav temeljen na arhitekturi HTML5, CSS3 i JavaScript tehnologiji, što omogućava jednostavniji razvoj i pristup te prilagodbu rješenja neovisno o operativnom sustavu, platformi ili veličini ekrana. Tako se Wall of Tweets može prikazivati na stolnim, prijenosnim ili tablet računalima te smartphone uređajima, omogućavajući korisnicima pristup bez obzira na lokaciju i izbor tehnologije ili uređaja.