Središni državni ured za razvoj digitalnog društva raspisao je natječaj za nabavu i implementaciju rješenja jedinstvenog kontakt centra (JKC) vrijedan 2,07 miijuna eura plus PDV.
Navedeni centar financira se iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Trebao bi objediniti podršku za niz usluga koja je trenutno pojedinačno i neravnomjerno organizirana i osigurati kontinuiranu korisničku podršku za digitalne usluge građanima i poslovnim subjektima putem standardiziranog sustava jedinstvenog kontaktnog centra.
Novi sustav će obuhvaćati upravljanje interakcijama s građanima putem telefona i porukama: formom, e-mailom, SMS-om, WhatAppom i drugim načinima. Sustav će obuhvaćati i automatizaciju ponavljajućih zadataka, orkestraciju ispunjavanja zadataka kad je više timova i/ili institucija uključeno; integraciju sa sustavima institucija i e-Građana, web portal, Nadgledanje rada sustava kroz izvještaje i administraciju svih aspekata sustava kroz web sučelje.
Sustav će koristiti 85 korisnika kontaktnog centra i 1500 korisnika koji će pristupati ticketima te građani koji će mu pristupati kroz sustav e-Građani. Licence za sustav moraju obuhvatiti minimalno period od uspostave sustava do 30.06.2026 godine.
Ugovor o javnoj nabavi sklapa se na period od 15 mjeseci počevši od dana sklapanja istog, pri čemu funkcionalni sustav mora biti isporučen do 31.12.2023., implementacija sustava u odabranim tijelima je planirana do 31.12.2024., a rok za uspostavu funkcionalnog unaprijeđenog i redizajniranog portala gov.hr i sustava eGrađani je planiran do 30.4.2024. godine. Produljenje iznad navedenih rokova je moguće u opravdanim slučajevima, uz prethodno pisano
odobrenje Naručitelja.
80 posto utjecaja na izbor izvoditelja ima iskustvo stručnjaka, a 20 posto cijena.