Druga verzija hrvatske društvene mreže za događaje Spotie, predstavljena je prošlog tjedna na konferenciji Web Fest .ME
(Foto: Spotie ekipa, arhiva)
Spotie 2.0 uslijedio je nakon stjecanja iskustva i prijedloga na brojnim natjecanjima i konferencijama, a poslovni model sada je potpuno izmijenen i usmjeren prema poslovnim korsnicima, odnosno prema organizatorima događanja.
„Situacija se razvija brže i bolje nego što smo očekivali. Prava snaga Spotie-a će se tek pokazati unutar ciljanih sredina.
Sretni smo jer su organizatori WebFesta-a prepoznali ideju i odlucili da bas na njihovoj konferenciju lansiramo našu novu verziju.
Trenutno nas osam radi na projektu i rastemo a pravo vrijeme za nas tek stiže.“, izjavio je suosnivač Marjan Žitnik.
Spotie je nedavno dobio i novog člana tima, studenta četvrte godine FESB-a Nikšu Vlahušića, programera mobilnih aplikacija s trogodišnjim iskustvom.
Nova verzija nudi interaktivno iskustvo organizatorima i posjetiteljima, kao što su ostavljanje komentara, fotografija, praćenje live-feedova, dijeljenje na društvenim mrežama, push notifikacije o promjenama rasporeda i važnim obavijestima, analitički uvidi u ponašanje posjetitelja i slično.
Osim toga, Spotie 2.0 je ostao i lokacijski baziran sustav za događaje, koji će krajnjim korisnicima pomoći da npr. na konferencijama pronađu i okolne zabavne sadržaje.
Detaljnije informacije mogu se naći na novom webu: spotie.com, a uskoro slijede nove opcije i update.