Slovenska igra Mordhau u prvom tjednu prodana je preko Steama u oko pola milijuna primjeraka, što je malom studiju Triternion donijelo oko osam milijuna eura prihoda.
Interes se nije usporio ni nakon toga, pa je u prvih mjesec dana prodano oko 950.000 primjeraka igre. Kako je cijena igre 24,99 eura, a 30 posto iznosa uzima platforma Steam preko koje se igra prodaje, lako se može izračunati da je već nakon mjesec dana igra donijela gotovo 16 milijuna eura, odnosno oko 118 milijuna kuna. Za usporedbu, veći prihod od toga u cijeloj 2017. godini imalo je tek 16 velikih hrvatskih softverskih tvrtki poput IN2 ili Infobipa
No, nije sve išlo tako brzo i jednostavno. Kako piše američki Forbes, Marko Grgurević i njegov kolega prve dvije godine igru su razvijali sami, tada pod nazivom Slasher. To je bio prototip kojim nisu bili zadovoljni, a u sljedeće tri godine tim ljudi koji su razvijali igru narastao je na deset. Iako je Triternionu sjedište u Kopru, članovi tima koji je radio na igri dolaze iz nekoliko država - Austrije, Kanade, Njemačke, Poljske, Španjolske, Švedske i naravno - Slovenije. Za financiranje razvoja bila je ključna kampanja na Kickstarteru, preko kojeg su 2017. godine prikupili gotovo 300.000 dolara. Navedeni tim metodom pokušaja i pogreški usavršio je igru koja je na tržište izašla 29. travnja ove godine.
Sama igra je multiplayer medieveal melee game, odnosno igra u kojoj više igrača međusobno ratuje sukobljavanjem grupa ratnika u srednjevjekovnom okruženju. Zahvaljujući uspjehu na Steamu, o igri sad pišu brojni mediji, a samo PC Gamer joj je posvetio nekoliko članaka.