Zagrebačka tvrtka Sagena predstavit će na beogradskoj konferenciji The Marketing Experience svoj Inform As You Wish sustav.
The Marketing Experience najveći je skup kojem su ciljana publika marketinški stručnjaci u regiji, a govornici i predavači biti će marketinški stručnjaci iz globalnih velikih kompanija poput Yahooa, Googlea, Kodaka, Hewlet Packarda, Virgin medie, Nokie i drugih.
Prezentacije i predavanja su podijeljena u nekoliko tematskih cjelina, poput social media marketinga, marketinga i reklamama na pametnim telefonima te, naravno, o inovacijama u marketingu, kao i o marketingu fokusiranom na kupca.
Sagena će konferenciju podržati i obogatiti svojim tehnološkim rješenjem Inform As You Wish, koje omogućuje digitalno oglašavanje. Na InformAYW LCD ekranu koji će se nalaziti u glavnoj dvorani konferencije, prikazivat će se tzv. wall of tweets, čime će se omogućiti praćenje svih tweet-ova vezanih uz konferenciju, dok će LCD ekran postavljen u predvorju prikazivati wall of tweets te dodatne informacije o konferenciji, poput primjerice rasporeda i sl.
Osim što će pružiti tehničku podršku konferenciji, Sagenin direktor razvoja Andrija Frinčić, održat će prezentaciju na samoj konferenciji na kojoj će sudionike upoznati s mogućnostima InformAYW sustava, važnosti takvog sustava za prezentaciju i izgradnju brenda, poticanje komunikacije između korisnika i brenda kroz integraciju sustava s društvenim mrežama ali i mogućnostima poput geolokacijskih igara i motiviranju klijenata za sudjelovanje u istima.
Više o samoj konferenciji može se saznati ovdje, a o InformAYW sustavu ovdje.