Prijavite odbačeni otpad putem Interneta

Prijavite odbačeni otpad putem Interneta

Sustav evidencije lokacija odbačenog otpada ELOO je u punoj funkciji te je njegovo korištenje obavezno od strane jedinica lokalne samouprave.

Riječ je o sustavu koji čini dio informacijskog sustava gospodarenja otpadom, sukladno Zakonu o održivom gospodarenju otpadom, a od listopada 2019. je bio u funkciji u testnom radu.

Za potrebe evidencije podataka o lokacijama odbačenog otpada kreirana je web aplikacija, dok je mobilna aplikacija namijenjena samo komunalnim redarima. Prilikom prijavljivanja otpada, građani u web aplikaciji trebaju označiti lokaciju na karti, odabrati županiju i grad ili općinu, opisati lokaciju i vrstu odbačenog otpada, te priložiti fotografiju. Komunalni redari zaduženi za lokaciju na kojoj je otpad prijavljen dobivaju obavijest, kako bi mogli obraditi prijavu.

Komunalno redarstvo jedinice lokalne samouprave je dužno ispitati svaku prijavu zaprimljenu putem ELOO sustava u primjerenom roku ne duljem od osam dana od dana podnošenja prijave, te u roku od osam dana od dana postupanja po prijavi upisati u aplikaciju status postupanja.
 
ELOO sustavom djelatnicima komunalnog redarstva jedinice lokalne samouprave omogućeno je kreiranje novih lokacija odbačenog otpada, ažuriranje postojećih lokacija, izrada izvještaja, te generiranje predefiniranog rješenja.
 
Sustav omogućuje pregled podataka za područje cijele Republike Hrvatske od strane inspektora zaštite okoliša, djelatnika u županijama, ministarstvima i ostalim nadležnim tijelima. ELOO sustav ima mogućnost povezivanja i razmjene podataka sa drugim sustavima putem mrežnih servisa.
 
ELOO sustav je bio dostupan za rad u predprodukcijskom obliku od listopada 2019.godine, te je od tada do listopada 2020. evidentirano preko 540 prijava lokacija odbačenog otpada od strane građana.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: