Udruga za promicanje kulture u poslovanju - KUP, predstavljena je danas u Novinarskom domu u Zagrebu
Udruga za cilj ima osvještavanje važnosti razvijanja kulture profesionalnih i odgovornih poslovnih odnosa u postizanju veće konkurentnosti na svim društvenim razinama.
Ideja o osnivanju udruge proistekla je iz činjenice da u Hrvatskoj ne postoji jasna definicija poželjne i učinkovite poslovne kulture, kao ni smjernice o tome koja poslovna ponašanja trebaju razvijati pravne i fizičke osobe kako bi ostvarivale uspješne poslovne odnose.
Kultura u poslovanju skup je pravila ponašanja poslovnih subjekata što su teorijski i praktično potvrđena na globalnoj razini kao ona koja nedvojbeno dovode do poslovnih uspjeha i trajne konkurentnosti u poslovanju, gdje profit postaje logično očekivana posljedica uspješna rada, a ne kratkoročni cilj koji opravdava sva sredstva. Niz dobrih praksi pokazuje da je ovo jedini put koji trajno donosi korist svim stranama i osigurava dugoročnu stabilnost i razvoj.
Nedavno istraživanje tvrtke Hendal, provedeno na 400 pravnih osoba u Hrvatskoj, pokazalo je da tek svako dvadesetpeto poduzeće ispravno definira pojam kulture u poslovanju. Umjesto mirenja s postojećim stanjem i čekanja da se nešto pokrene na razini društva, tvrtke osnivači (Hendal, Ramiro, Status grupa i Det Norske Veritas Adriatica, kao počasni član osnivač) odlučile su svojim proaktivnim angažmanom promovirati kulturu profesionalno odgovornih poslovnih odnosa. Stoga će udruga KUP osiguravati poslovnoj javnosti stalnu dostupnost relevantnih znanja, iskustava i dobrih praksi iz ovoga područja, kako bi se poslovni subjekti mogli razvijati u smjeru vlastite dobrobiti i konkurentnosti. Jednako tako stalno će pozivati na javni otvoreni govor o problemima u društvu vezanima za neodgovorno poslovno ponašanje, kako bi se oni razotkrivali i kako bi se pronalazila učinkovita rješenja za njih u okviru dobrih poslovnih praksi. Cilj je pomoći tvrtkama da razviju, održavaju i promoviraju organizacijsku kulturu temeljenu na učinkovitom i odgovornom poslovnom ponašanju.
Vrijednosti udruge KUP jesu odgovornost, otvorenost, povjerenje i stručnost.
UdrugaKUP.com