Microsoft marketinški regiju više ne segmentira iz Zagreba, već iz Beograda - a i naglasak tvrtke u Srbiji je na razvoju, dok je u Hrvatskoj na prodaji i tehnološkim centrima.
(Jugoslav Pirić, novi direktor Microsofta Srbija / foto:B92 i Ivan Vidaković, direktor Microsofta Hrvatska / foto:rep.hr)
Informacija je to koju je objavio Poslovni dnevnik, pozivajući se na neovisne i dobro upućene izvore. Službeno, regionalni centar je u Münchenu, no čini se da je Beograd preoteo primat Zagrebu u kojem je nekad bio centar Adriatics regije.
Microsoft u Hrvatskoj imao oko 1100 partnerskih tvrtki koje ostvaruju promet od oko 100 milijuna godišnje, a gotovo polovica prihoda u hrvatskoj IT industriji dolazi od tvrtki koje su vezane uz Microsoftove tehnologije. Vjerojatni razlog zbog kojeg je za razvoj odabran Beograd krije se u porezima koji su kad je u pitanju radna snaga znatno manji u Srbiji (što je tema koju je u više navrata isticao Ante Mandić iz IN2).
Pirić novi direktor Microsofta Srbija
Djelomična potvrda smjera u kojem ide Microsoft u regiji može se pronaći i u izjavi novo izabranog direktora Microsofta Srbije Jugoslava Pirića, koji je prema portalu B92 rekao kako je njegov cilj Microsoftov ured u Srbiji učiniti liderom u regiji.