Peekator dobio 300.000 eura investicije

Peekator dobio 300.000 eura investicije

Platforma Peekator od tvrtke Omnia ulaganja dobila je 300.000 eura investicije kako bi izašla na nova tržišta.

Omnia je izabrana nakon pregovora s više od 30 potencijalnih investitora, nakon što su obje strane prepoznale sličan način razmišljanja o poslovanju i širenju. Iz Peekatora nisu htjeli otkriti koliki postotak vlsništva je investitor dobio u ime navedene investicije.

Peekator je platforma koja je započela s radom 2017. godine, kad je Marin Mrša počeo raditi na idejama vezanima uz poboljšanje kvalitete usluge i potrošačkog iskustva općenito. Firmu je otvorio godinu kasnije, kada je i počeo okupljati tim. Osim njega, suvlasnik tvrtke je i CTO Mario Mucalo. Smjer tvrtke se prilagođavao potrebama tržišta, te su od osnutka konstantni radio na ispitivanju novih ideja, otvaranju novih smjerova i akviziciji novih klijenata.

Peekator danas zapošljava 10 ljudi i nudi brza i agilna kvantitativna istraživanja koja klijentima donose rezultate u 24 do 48 sati. Projekt uključuje platformu koja omogućava suradnju s klijentima, definiciju upitnika te provedbu istraživanja, prikaz i pregled rezultata. Neki od korisnika platforme su dm, Zagrebačka banka. Kaufland, Coca Cola HBC i drugi.

Dogovorena investicija Peekatoru će omogućiti širenje na britansko tržište koje je drugo po veličini svjetsko tržište u insights industriji u svijetu, a najveće po primjeni naprednih tehnologija. Investicija će omogućiti i proširenje razvojnog i prodajnog tima.

Što se tehničke strane tiče, platforma Peekator razvijena je na Microsoftovom stacku - .NET 5 i Blazoru s MS SQL Serverom za bazu podataka. S obzirom na to da .NET tim između ostalog proteklih godina radi open sourceanje kompletnog .NET-a kao i bolje osluškivanje i komunikaciju s developerskom zajednicom, u Peekatoru vjeruju da će .NET biti vrhunsko i stabilno rješenje s top podrškom još dugi niz godina.

Peekatorov survey engine povezan je na online panele kojima je moguće targetirati preko 100 milijuna potrošača u 130 zemalja, što je odlična baza za internacionalno širenje. Prikaz rezultata osim samog prikazivanja brojki omogućava i različita filtriranja i drill-down opcije čime se iz jednog izvještaja može doći do višestrukih izvještaja i dubokih analiza.