Novi PandoPad, informatičko rješenje za zabavu, informiranje i komunikaciju iza kojeg stoje tvrtke Applicon i Idea Studio dobilo je i hardversku komponentu koja je danas predstavljena u Zagrebu.
PandoPad proizvod je iz kategorije Interactive Digital Signage koja i u krizi bilježi rast od 20 posto, a prema procjenama u 2013. godini imat će tržište od sedam milijardi američkih dolara.
PandoPad je javnosti prvi put predstavljen u rujnu 2010. godine, kada je prozvan hrvatskim softverom za velike „Padove“, a sada postoji i hardverski dio za koji je zadužena tvrtka Limas iz Svete Nedjelje. Posao se odvija posredstvom partnera iz Europe, Srednjeg Istoka i Azije, a Goran Radić iz Applicona rekao je da partnerima daju nacrte prema kojima oni dalje izrađuju kućišta za PandoPad uređaje što smanjuje rizike koji se javljaju kod transporta.
PandoPad uređaji mogu se postaviti u različitim prostorima: hotelima, shopping centrima, aerodromima, konferencijskim dvoranama, restoranima, bankama i drugim. Proizvod je odlično primljen na tržištu Velike Britanije, a neki od njegovih korisnika u Hrvatskoj uključuju Privrednu banku Zagreb, Zračnu luku Dubrovnik te Grad Rijeku, rečeno je na današnjem predstavljanju.
"Kad je riječ o daljnjim planovima, pregovaramo s partnerima na Malti i Japanu i tu vidimo veliku priliku za PandoPad", rekao je Radić. Također, najavio je spuštanje cijena softvera i do 30 posto. Novost u cijeloj priči je i da odnedavno djeluje zasebna tvrtka PandoPad d.o.o.