Omega software je u okviru akademske suradnje sa Zagrebačkom školom ekonomije i managementa primila na dvotjednu stručnu praksu u odjel marketinga Mateju Stepančić, studenticu četvrte godine.
Cilj prakse je bio studenticu upoznati s praktičnim radom koji će joj biti koristan za vrijeme i nakon završetka studija. Konkretno, dobila je glavne informacije o djelatnosti i organizaciji tvrtke, pod vodstvom mentora je imala priliku upoznati radnu sredinu te aktivno sudjelovati u poslovima marketinga kroz realizaciju zadanih projekata koji su obuhvaćali istraživanje tržišta, odnose s javnošću, obrađivanje i prezentaciju nekoliko stručnim tema iz područja novih marketinških trendova, brige o promotivnim materijalima, te internog marketinga tvrtke.
Prema izjavi glavne mentorice Gabrijele Varga odluka o uvođenju studentskih praksi s kvalitetnim studentima je jako dobar način da se vidi koliki zapravo oni imaju potencijal koji bi se u budućnosti mogao realizirati kroz eventualno zapošljavanje u tvrtki, ali isto tako i dobar način da se studentskoj populaciji približi sama tvrtka.
„Želja mi je bila steći radno iskustvo u odjelu marketinga i zahvaljujem se tvrtki Omega software i Career centru na toj prilici. Stručni i ljubazni djelatnici tvrtke upoznali su me kako funkcioniraju odnosi s javnošću u odjelu marketinga, a radila sam i na nekoliko zanimljivih i izazovnih projekata. U ovako kratkom vremenu uspjela sam naučiti i više od očekivanog, te primjeniti stečeno znanje u praksi“, komentirala je studentica Mateja Stepančić.