Certifikacijska kuža DNV obavila je u Omega softwareu periodički vanjski ISO audit, a tvrtka je dobila i pohvale na području zadovoljstva kupaca i povećanja kompetencija zaposlenika kroz sustav mentoringa.
Novim pristupom prikupljanja podataka o zadovoljstvu kupaca omogućeno je bolje i realnije praćenje te bolja i brža reakcija na rezultate. Uz navedeno, uspostavljen je i efikasniji sustav zaprimanja, analize i planiranja rješavanja korisničkih upita, čime se pridonosi većem zadovoljstvu, kako samih djelatnika tako i korisnika Omeginih poslovnih rješenja. Internim sustavom povećanja kompetencija zaposlenika kroz mentoriranje Omega software brže i efikasnije prenosi specifična znanja među djelatnicima te na taj način osigurava kvalitetniju uslugu prema klijentima.
"Omega software je organizacija koja je prepoznala benefite korištenja norme ISO 9001:2008 u poboljšanju poslovnih procesa. Posebno treba istaknuti vrlo naglašenu predanost komunikaciji s kupcima i kontinuiran rad na poboljšanju proizvoda i usluga. Ohrabruje inovativan i jedinstven pristup povećanju kompetencija zaposlenih korištenjem programa mentoringa što će dugoročno donijeti stabilnost i konkurentsku prednost na tržištu", izjavio je Franjo Potak, auditor certifikacijske kuće DNV.