Omega software i Europatrade-centralni servis nastavili su uspješnu poslovnu suradnju, nadogradnjom sustava Imperios specijaliziranim programskim rješenjem za praćenje rada servisa.
Europatrade-centralni servis kao najveći i najmoderniji servis potrošačke elektronike i mobitela u Hrvatskoj opremljen je najsuvremenijom tehnologijom, koja stručnjacima servisa omogućuje brz i kvalitetan popravak i najkompliciranijeg kvara. Kako bi zadržao vrhunsku razinu svojih usluga Centralni servis odlučio se za nadogradnju postojećeg programskog rješenja uvođenjem specijalno kreiranim IT rješenjem „Europatrade Servis“ koji će njegovo poslovanje učiniti još efikasnijim i bržim.
Projekt nadogradnje je započeo 9.12.2009. te je završen u roku i budžetu potpisivanjem primopredajnog zapisnika na dan 20.04.2010. Sastojao se od nekoliko faza koje su obuhvaćale samu izradu programskog rješenja „Europatrade servis“, izradu rješenja za izvoz podataka u web aplikaciju „Samsung Warranty Bill Claim“, unaprjeđenje procesa nabave te uvođenja izvještajnog sustava i izrade prilagođenih izvještaja za praćenje cjelokupnog procesa servisa uređaja.
Projektni tim Omege iskazao je iznadprosječni stupanj svjesnosti na projektu kao i veliku angažiranost za stanje projekta brinući se o zadovoljstvu klijenta, što nije prošlo neopaženo. U Europatrade servisu su vrlo zadovoljni izvedbom projekta što su u nekoliko navrata i iskazali. "Izuzetno smo zadovoljni novim programskim rješenjem. Od sada imamo mogućnost znatno bržeg praćenja nekih segmenata našeg poslovanja, a rastom obima posla i različitim tržišnim mijenama to je postalo iznimno važno za brzo i kvalitetno donošenje poslovnih odluka. Implementacijom novog programskog sustava pripremili smo temelje i za daljnji proboj na tržišta servisa i poslijeprodaje.", izjavio je Tihomir Maloča CEO Europatrade-centralnog servisa.