Oglasnik je za svoju seriju billboarda osvojio nagradu Outward 2010 kojom se na godišnjoj razini nagrađuje najbolji dizajn te kvaliteta i kreativnost velikih plakata.
Oglasnikovu image kampanju predstavljenu u svibnju osmislila je agencija Laboratorium 360º na čelu s art direktorom Želimirom Borasom, stoji u priopćenju ovog nacionalnog oglasnog lista.
Spomenuta je kampanja na zanimljiv, zabavan i duhovit način istakla sveobuhvatnost ponude Oglasnika kroz novi slogan Sve je tu!, te predstavila novo redizajnirano i revitalizirano tiskano izdanje Oglasnika poboljšano prema zahtjevu korisnika.
Oglasnikove kampanje već su prepoznate od strane struke - u 2005. godini kampanja „11,52 m2 novouređenog oglasnog prostora“ osvojila je Outward nagradu, 2006. ista je nagrada dodijeljena kampanji „Foto oglasnik - za potpunu sliku“, a kampanja „Napokon regionalni Oglasnik“ iz 2007. godine bila je među nominiranim radovima.
Više od 21 godinu poslovanja Oglasnika te sustavni razvoj na tržištu oglasnih medija kojeg prate i kreativne marketinške kampanje, pokazale su kako Oglasnik prepoznaje važnost učinkovitog oglašavanja koje dodatno izgrađuje i unaprjeđuje poslovanje te prepoznatljivost na tržištu.
Nagradu Outward, prije točno 10 godina, pokrenula je tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent s ciljem da potakne i nagradi najbolje radove plakatnog dizajna. U ovogodišnjoj konkurenciji za seriju billboarda, uz Oglasnik, bila je predsjednička kampanja “PravDA“ izbornog stožera Ive Josipovića te kampanja „Kad srce kaže ljeto“ Hrvatske turističke zajednice.