Infinumov startup Productive organizirao je sinoć party na kojem je predstavljeno u kojoj su fazi, kao i koji su njihovi planovi za budućnost.
U hrvatskoj IT zajednici poznato je kako većina IT poduzetnika smatra kako je razvoj vlastitog globalnog proizvoda najbolji i najpoželjniji, ali i najteži model poslovanja koji samo rijetki uspiju provesti u djelo, Infinumovi osnivači Productive su pokrenuli još 2014. godine kao vlastiti alat, da bi ga potom transformirali u proizvod - alat namijenjen agencijama diljem svijeta. Njegov razvoj financirali su isključivo vlastitim sredstvima.
CEO Productivea Tomislav Car sa suradnicima - Janom Varljenom, Ivanom Lučinom, Gabrijelom Bošnjak i Krešimirom Šimičićem prezentirao je poslovne rezultate, novosti iz poslovanja i podsjetio se raznih trenutaka tijekom postojanja tvrtke. Moglo se vidjeti i kako je sučelje Productivea napredovalo od prve verzije do danas, te kako ima mnogo više funkcionalnosti nego na početku, a napredovala je i njegova jednostavnost i intuitivnost kod korištenja.
Varljen i Lučin početni period usporedili su s roller coasterom, misleći pri tome na razne situacije zbog kojih se izmjenjivao osjećaj o tome jesu li na pravom i na krivom putu prema uspjehu. Priznali su i neke svoje greške poput maila slučajno poslanog na niz krivih adresa, koji na kraju nisu rezultirali nikakvim negativnim posljedicama kako se to činilo prvi čas, već i pokojim novim korisnikom.
Osim samokritika, nije nedostajalo i pohvala. U posljednje dvije godine ovaj alat koji je upravo doživio rebranding poboljšao je rezultate za 300 posto i došao do više od 10.000 aktivnih korisnika diljem svijeta. To su mahom zaposlenici u softverskim i marketinškim agencijama, prvenstveno iz Velike Britanije, Nizozemske, Australije i SAD-a, na kojem se planira i jače širenje. Productive je također prepoznat i od domaćih marketinških, digitalnih i PR agencija te broje preko 60 agencija na domaćem tržištu.
Trenutno zapošljavaju oko 30 ljudi, od čega je oko polovice zadužena za njegov razvoj, a druga polovica za aktivnosti poput marketinga i prodaje.