Tržište IT proizvoda i usluga u RH palo je 24 posto u odnosu na prethodnu godinu, a promet M SAN Grupe u tom je segmentu manji za 7,4 posto.
Ukupno je tržište IT i potrošačke elektronike u Hrvatskoj palo nešto više od 30 posto prema dostupnim podacima, dok je prihod M SAN Grupe u Hrvatskoj manji za 9,4 posto.
Uzme li se u obzir cjelokupno poslovanje (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija i Slovenija), tada je pad tržišta znatno veći i iznosi više od 35 posto, dok M SAN Grupa, s ostvarenih milijardu i 630 milijuna kuna prihoda u 2009. godini, bilježi prihod manji za 19,2 posto u odnosu na prethodnu godinu.
M SAN Grupa je tako u 2009. godini, uzevši u obzir pad tržišta te relativne udjele, povećala svoj tržišni udio i ojačala svoju poziciju na lokalnom i regionalnom tržištu.
Ostvarena dobit u 2009. godini iznosi 19,7 milijuna kuna.