Londonski startup simpatičnog naziva Get Lunched temelji se na ideji povezivanja tvrtki kroz organizaciju poslovnih ručkova.
(Ilustracija: BSA je jučer organizirao poslovni ručak za novinare u Mu Steakhouseu)
Get Lunched je zamišljen kao društvena mreža koja svojim korisnicima pruža mogućnost jednostavne organizacije zajedničkog ručka s potencijalnim poslovnim partnerima, nastala na ideji da se ionako veliki dio poslova dogovori u neformalnim okolnostima ili za vrijeme kave i ručka. Kod otvaranja profila dovoljno je odabrati područje poslovanja kojim se bavi tvrtka i lokaciju, a prema tim kriterijima se zatim mogu pronaći potencijalni budući partneri kojima je zatim moguće poslati pozivnicu za ručak u jednom od restorana u okolici.
Korisnici mogu detaljnije definirati poziv odabirom načina plaćanja ovisno o tome žele li ponuditi da sami podmire račun, ravnopravno ga podijele s gostom ili žele da sve plati osoba koju su pozvali. Kontakti se mogu pretraživati prema ključnim riječima koje opisuju vrstu poslovanja ili interese, lokaciji i tipu hrane koja se nudi u restoranima, a moguće je povezati se sa svojim LinkedIn profilom i na taj način kontaktirati željene osobe.
"Postoje tisuće poslovnih poznanstava, a Get Lunched pomaže izvući maksimalnu korist iz njih preko staromodnog načina komunikacije za ručkom", izjavio je suosnivač servisa Matt Brady za Mashable i dodao kako planiraju do kraja godine proširiti uslugu na cijelu Europu i SAD.