Lenovo DO Tour kamion koji putuje kroz devet država srednje i istočne Europe preksinoć je stigao u Beograd.
(Foto: Najveći od tri kamiona dodatnim proširivanjem dobio je dovoljno mjesta za niz stolova na kojima se nalaze tableti, laptopi i stolna računala)
Turneja koja će obići 17 gradova tijekom 37 dana putovanja od Varšave do Ankare iz nepoznatih razloga ne prolazi kroz Sloveniju i Hrvatsku, no hrvatska podružnica ove velike kineske tvrtke organizirala je posjet novinara prezentaciji najnovije računalne opreme ovog proizvođača koja je bila izložena u najvećem od tri kamiona iz Lenovo konvoja.
Novi slogan ove tvrtke koja do kraja ove godine planira prestići Dell i zauzeti drugo mjesto po kriteriju tržišnog udjela je "Lenovo - for those who do", a više o tvrtki i njezinim planovima u dvorani trgovačkog centra Ušće govorili su generalni direktor za jugoistočnu Europu Ivan Bozen i Kevin Bech.
(Kevin Bech u razgovoru s novinarom)
Od Bozena se moglo doznati različite detalje o brzom napretku tvrtke koja drži vodeću poziciju na tržištima u razvoju, dok se od Becha moglo doznati više o pojedinačnim proizvodima, tehnologiji i načinu razmišljanja prilikom izrade proizvoda s kojima Lenovo cilja na poslovne i privatne korisnike.
Jedan od takvih proizvoda je i ThinkPad, tablet jedinstven po tome što unutar kućišta krije digitalnu olovku koja korisniku olakšava korištenje u slučajevima kada prst nije dovoljan.
(Foto: ThinkPad je jedinstven po olovci koja se krije u kućištu tableta)