LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje prvi je osigurateljni brend u financijskoj industriji Europe koji u procesima korisničke podrške koristi OpenAI GPT platformu baziranu na revolucionarnoj umjetnoj inteligenciji, integriranu u Microsoftovu Azure cloud infrastrukturu.
LAQO GPT posljednja je u nizu inovacija nastala u suradnji s Infobipom, globalnom cloud komunikacijskom platformom i vodećom IT kompanijom u regiji, s ciljem pružanja još bolje i efikasnije korisničke podrške klijentima.
Uz pomoć umjetne inteligencije, postojeći i budući klijenti moći će se u bilo kojem trenutku, bez čekanja, informirati o LAQO proizvodima i uslugama, s time da će se platforma u svakom razgovoru prilagoditi specifičnim potrebama klijenta. Ulogu digitalnog asistenta preuzet će Pavle Pauq, zaštitno lice brenda, koji će putem WhatsAppa strpljivo odgovarati na sve općenite upite klijenata o samom brendu i proizvodima. Klijenti će dobiti tražene informacije, a agenti će sada imati više vremena posvetiti se kompleksnijim upitima klijenata.
„Nakon uvođenja plaćanja kriptovalutom i lansiranja LAQO Muzeja u metaversu, implementacija umjetne inteligencije za nas u LAQO-u potpuno je logičan korak. Našli smo način da dodatno unaprijedimo korisničko iskustvo naših klijenata i pružimo im još bržu i personaliziranu podršku. Kao potpuno digitalno osiguranje težimo konstantnoj dostupnosti, bez obzira na vrijeme ili lokaciju, a GPT će nam omogućiti da budemo tu za naše klijente - 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. A i bilo je vrijeme da naš Pavle dobije i malo ozbiljnije odgovornosti. U daljnjim fazama razvoja, s Pavlom ćete moći pričati i o detaljima korisničkih procesa, a ne samo u ponudi, baš kao i sa svakom stvarnom osobom. Hvala sjajnom timu Infobipa na podršci i realizaciji, s kojim smo razvili projekt od početka do kraja“, ističe Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.
LAQO i Infobip projekt su razvili u suradnji s Microsoftom, koristeći ogromni potencijal umjetne inteligencije.
„Infobip kao pružatelj vrhunskog konverzacijskog iskustva omogućuje klijentima dvosmjernu komunikaciju s krajnjim korisnicima preko željenog komunikacijskog kanala bilo za potrebe marketinga, prodaje ili korisničke podrške. Ovaj digitalni asistent rezultat je spajanja naše komunikacijske platforme i revolucionarnog GPT modela, koji nam je svojom pojavom širom otvorio vrata za daljnje inoviranje. Za sve klijente LAQO-a koji su u potrazi za odgovorima na najčešća pitanja, osigurano je brže i personaliziranije iskustvo čime se unaprjeđuje korisničko iskustvo i jača lojalnost brendu. Veseli nas što zajedno s našim partnerima i klijentima kreiramo nova rješenja i time akceleriramo inovaciju s krajnjim ciljem stvaranja još bogatijeg iskustva za korisnike“ - objasnio je Roberto Kutić, suosnivač i operativni direktor Infobipa.
Na projektu je s kreativne strane od samog početka bio uključen i tim agencije Bruketa&Žinić&Grey.
”Zahvaljujući novoj generaciji generativne umjetne inteligencije, kupci će u komunikaciji s brendovima imati potpuno personalizirano iskustvo nalik osobnom ljudskom kontaktu. Takva komunikacija, jedan na jedan, s milijunima ljudi odjednom, donedavno nije bila moguća. To je potpuno novo iskustvo jer, umjesto s agentom, moći ćete popričati izravno s Pavlom Pauqom, koji je sada u ulozi AI asistenta. Uzbudljivo je što se radi o jednom od prvih primjera na svijetu gdje personifikacija brenda, poput Pavla Pauqa, postaje sugovornikom u komunikaciji s korisnicima“, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Ovo je tek prva faza implementacije umjetne inteligencije u LAQO osiguranju koji je dio Croatia osiguranja, odnosno Adris grupe. U kasnijim stadijima LAQO će proširiti involviranost GPT-ja i na ključne korisničke procese. LAQO je kroz svoj dosadašnji rad i projekte dokazao da im je klijent u DNK brenda, a s pojavom ove napredne tehnologije mogućnosti za sjajne projekte u budućnosti su nebrojene.