LAQO osiguranje koje već tri godine predvodi tržište digitalnog osiguranja u Hrvatskoj, najavio je proširenje svoje ponude na osiguranje kućnih ljubimaca.
“LAQO se smatra jednim od najbrže rastućih insurtecha u Europi te je brend koji ne kopira, nego stvara trendove. U tom smjeru, povodom trećeg rođendana odlučili smo najaviti još jednu inovaciju - u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca”, istaknlua je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.
Tržište osiguranja kućnih ljubimaca u Europi je procijenjeno na gotovo tri milijarde eura, a, prema predviđanjima, trebalo bi dosegnuti vrijednost veću od 5,5 milijardi eura do 2028. godine. U 2022. godini bilo je otprilike 145 milijuna kućnih ljubimaca samo u Europskoj uniji, a prema podacima Europa Pet Insurance Marketa, psi i mačke su najpopularniji među njima. Nakon polica Obveznog i Kasko osiguranja za vozila i putnog osiguranja, LAQO uvodi novi proizvod - u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca u Hrvatskoj.
LAQO osiguranje primjenjivo je na ljubimce, točnije pse i mačke, s ili bez rodovnice, koji su čipirani i između osam tjedana i do deset godina starosti. Osiguranje traje godinu dana, a korisnik može osigurati više ljubimaca. Osnovno osiguranje uključuje privatnu odgovornost (odnosi se na uništenu imovinu koju kućni ljubimac prouzroči drugome te štetu nanesenu drugoj osobi) i osiguranje od posljedica nesretnog slučaja. Svi naši ugovaratelji mogu koristiti veterinarsku stanicu po izboru diljem Hrvatske, a polica osiguranja za isplatu štete će im biti uvijek dostupna u LAQO aplikaciji. U ponudi digitalnog osiguranja je pokriće Liječi za dijagnostiku, liječenje, preglede i lijekove te pokriće Spriječi za prevenciju raznih zaraznih bolesti.
LAQO osiguranje za kućne ljubimce bit će dostupno krajem listopada na LAQO webu.