Kompanija Kraš u suradnji sa social media agencijom Drap predstavila je danas novu augmented aplikaciju EkoPark koja povezuje popularni brand Životinjsko carstvo s nedavno izgrađenim Krašogradom - ekoparkom Kraša u Bratini.
Aplikacija EkoPark omogućava korisnicima da plaćanjem virtualnim novčićima stvore stvaran zoološki park, a zamišljena je kao spoj popularnog FarmVillea i Kickstartera. Korisnici će igranjem igre EkoPark na Igraoni.ca i upisivanjem kodova koji se nalaze na omotima čokoladica Životinjskog carstva donirati prava sredstva za izgradnju staništa ili kupnju hrane za prave životinje u Kraševom Ekoparku u Bratini.
Izrada aplikacije trajala je šest mjeseci. Ako je suditi prema interesu u prvih pet dana koliko je igrica EkoPark dostupna, Krašev mini zoološki vrt u Krašogradu vrlo brzo će zaživjeti i u stvarnosti jer je do danas uneseno više od 14 tisuća kodova sa sličica Životinjsko carstvo te tako prikupljeno više od 600 tisuća novčića, a za jednu staju nam je potrebno milijun, istaknula je direktorica marketinga Kraša Andreja Hanžek.
Predsjednik Uprave Kraša Damir Bulić istaknuo je kako se Kraš ovim projektom ponovno potvrdio kao regionalni predvodnik u korištenju društvenih mreža u komunikaciji s potrošačima. Naime, Kraš je za svoje aplikacije Životinjsko carstvo i Kiki bombone osvojio Effie nagrade, a prošle godine lansirana je i posljednja u nizu kampanja Životinjsko carstvo Dinosauri.