Marketinška agencija iSTUDIO postala je jedini Facebook Preffered Marketing partner u regiji, najavila širenje u Srbiju, predstavila verziju 2.0 statističkog servisa Socialnumbers, novi alat Socialpuzzle i sve to objavila na iEVENTU organiziranom u zagrebačkom GreenGoldClubu.
(Foto - s lijeva na desno: Daniel Ackermann, Tomislav Grubišić i Ida Pandur)
Širenje poslovanja na Srbiju uslijedilo je tek četiri mjeseca nakon otvaranja ureda u Bosni i Hercegovini u kojem trenutno tri zaposlena rade za deset velikih klijenata. "Nakon odličnih rezultata iz BiH, Srbija se nametnula kao logičan korak dalje sa svojih preko četiri milijuna Internet korisnika od kojih čak tri milijuna ima profil na Facebooku. Za razliku od dosadašnjih kampanja u Hrvatskoj i BiH, na srpskom tržištu planiramo ponuditi usluge potpune integracije medijskih promocija, znači od Facebooka do PR kampanji i displaya, u organizaciji sa tamošnjim partner tvrtkama", objasnio je suosnivač tvrtke Tomislav Grubišić.
Socialnumbers dobio novu verziju
Osim širenja na nova tržišta, ekipa iSTUDIA izradila je i novu inačicu njihove web stranice sa Facebook statistikama Socialnumbers, koja više nije ograničena na FB profile i stranice iz regije, već nudi pristup informacijama o popularnosti profila diljem svijeta. Verzija 2.0 ima i nekoliko novih mogućnosti poput generiranja izvještaja za vlasnike Facebook stranica iz kojih mogu pratiti tko su im korisnici, koliko imaju godina, uspoređivati informacije sa konkurentima, ali i saznati buduće projekcije popularnosti koje se automatski izračunavaju ugrađenim algoritmom ovisno o dosadašnjim podacima. "Osim prošlih i budućih statistika, novi Socialnumbers nudi mogućnosti izrade generičkih infografika koje vizualno prikazuju što zapravo znači broj vaših prijatelja ili sljedbenika na Facebooku. Tako na primjer možete jednostavno saznati da li bi svi vaši FB prijatelji stali u jedan ili više aviona", objasnio je voditelj projekta Socialnumbers Filip Topol.
Socialpuzzle u par klikova nudi vlastitu Facebook kampanju
Na današnjem događaju predstavljena je i novi online servis Socialpuzzle preko kojega bilo tko može izraditi vlastitu Facebook marketinšku kampanju pomoću jednostavnih automatiziranih društvenih alata. Socialpuzzle je zapravo kolekcija popularnih aplikacija za Facebook kao što je aplikacija za nagrađivanje fanova, podjelu kupona s popustima, dijeljenja Youtube video zapisa i sličnih promotivnih alata koje je moguće jednostavno implementirati preko iSTUDIOvog servisa u Facebook profil korisnika bez ikakvog znanja programiranja. Usluga je niskom cijenom prvenstveno namijenjena malim tvrtkama i obrtima koji nemaju financijskih sredstava za platiti velike medijske kampanje na društvenim medijima, ali je naravno dostupna bilo kome tko želi na jednostavan i brz način dodati aplikacije za promociju na svoju Facebook grupu ili profil.
iSTUDIO postao Facebook Preffered Marketing Developer
Duboka integracija s Facebookom i visoki standardi prema kojima iSTUDIO razvija svoje usluge, jedni su od glavnih razloga zbog kojeg je ta agencija dobila titulu Facebook Preffered Marketing Developer, što je ujedno bilo i posljednje veliko otkriće na današnjem iEVENTU.
"Tvrtka iSTUDIO jedina je u bližoj i široj regiji koja je dobila titulu FPMD, a koju ima samo dvjesto tvrtki u cijelom svijetu. Iznimno smo sretni što smo uspjeli dobiti takav certifikat Facebook partnera jer on pruža kako nama tako i našim klijentima brojne benefite kao što su pristup pilot projektima, novim proizvodima i bolji uvid u najnovije svjetske trendove budući da surađujemo direktno s ljudima koji ih stvaraju kroz zatvorene grupe za developere i FB-only događaje", izjavila je Maja Bilić iz iSTUDIA, te dodala kako se važnost FPMD-a može najbolje vidjeti na naglom rastu broja zaposlenih u tvrtkama koje posjeduju taj certifikat.