Zagrebačka tvrtka INsig2 dobila je posao nadogradnje Entry/Exit sustava vrijedne 783.600 eura plus PDV.
Entry/Exit sustav je automatizirani informatički sustav za registraciju putnika iz trećih zemalja, što uključuje nositelje viza za kratki boravak i putnike koji su oslobođeni vize. Njih se u sustavu bilježi svaki put kad prijeđu vanjsku granicu Europske unije, kada im sustav registrira ime i prezime, vrstu putne isprave, datum i mjesto ulaska i izlaska te biometrijske podatke - otiske prstiju i snimljene slike lica. Osim toga sustav bilježi eventualno odbijanje ulaska u državu.
Entry/Exit sustav zamjena je za raniji sustav ručnog pečatiranja putovnica koji je sporiji, ne daje pouzdane podatke o prelasku granice i ne omogućuje sustavno otkrivanje osoba koje su prekoračile maksimalno dozvoljeni boravak.
Posao je dodijeljen kao pregovarački postupak bez prethodne objave, uz obrazloženje da je potrebno proširiti programski kod kako bi se zadovoljili uvjeti poput onih definiranih u jednoj od EU uredbi. U dužem obrazloženju navodi se i kako INsig2 već ima ugovore za nadogradnju informatičkog sustava za upravljanje državnom granicom za potrebe ETIAS sustava i nadogradnju i održavanje sigurnog informatičkog sustava za upravljanje državnom granicom čija je provedba je u tijeku. Uvođenje novog gospodarskog subjekta bi ugrozilo vremenske rokove, a i INsig2 jedini detaljno poznaje svoj postojeći programski kod.