Infobip ojačao partnerstvo s Oracleom, njihova platforma sad je i na Oracle Cloud Marketplaceu

Infobip ojačao partnerstvo s Oracleom, njihova platforma sad je i na Oracle Cloud Marketplaceu

Postavljanjem komunikacijske cloud platforme na Oracle Cloud Marketplace, Infobip je ojačao svoje partnerstvo s Oracleom.

Infobip je od ranije član programa Oracle PartnerNetwork (OPN), a ovim potezom partnerstvo dvije tvrtke dodatno će ojačati, dok će korisnicima Oracle Cloud Marketplacea Infobipova rješenja pomoći će u distribuciji personaliziranih poruka i održavanju odnosa s potrošačima putem više različitih kanala i aplikacija poput WhatsAppa i Vibera te SMS poruka. Do sada je Oracle kroz Infobipova rješenja realizirao više od dvije milijarde interakcija klijentima.

Oracleovi korisnici moći će automatski pristupiti Infobipovom sučelju u kojem preko WhatsAppa i Vibera mogu jednostavno poslati različite promotivne i transakcijske poruke, od obavijesti o dostavi paketa, informacija o računu i potvrde rezervacija do podsjetnika o bodovima u sklopu programa vjernosti, a slične opcije dostupne su i putem tekstualnih poruka. Na taj način moguće je pratiti postotak otvaranja poruke (open rate) i angažiranost kupaca te osigurati personaliziranu komunikaciju.

„Današnji korisnici uvijek su u toku i 'uključeni', a želja im je moći uzeti mobitel u ruke i stupiti u kontakt s brendom kao da razgovaraju s prijateljem. Snažna angažiranost korisnika rezultat je povezivanja s njim i omogućavanja pravog rješenja u pravo vrijeme i putem pravog kanala. Prisutnost na Oracle Cloud Marketplace platformi dodatno jača našu predanost Oracleovoj zajednici, a korisnicima omogućuje uživanje u pogodnostima putem svestranih konverzacijskih kanala kojima raspolažemo“, istaknuo je Veselin Vuković, potpredsjednik Infobipa zadužen za strateška partnerstva.

Oracle je jedan od gotovo 300 Infobipovih globalnih partnera. Uz Oracle, partnersku mrežu Infobipa čine vodeći telekom operateri, tehnološke kompanije, banke i e-commerce kompanije kao što su Microsoft, Vodafone i Adobe ili na domaćem tržištu Hrvatski Telekom. Infobip neprestano bilježi rast broja partnera, koji se u posljednjih godinu i pol dana čak učetverostručio. Strateška partnerstva dio su Infobip Partner Connect Programa koji pomaže partnerima i njihovim klijentima da digitalno transformiraju svoje poslovanje.
„Kroz partnerstva se ostvaruju dodane vrijednosti koje osnažuju krajnje proizvode partnera i Infobipa. Tako klijentima osiguravamo bolje korisničko iskustvo. Infobipu su partnerstva važna u ostvarivanju daljnjeg ambicioznog rasta, jer nam naša globalna partnerska mreža otvara vrata prema mnogim novim tržištima i potencijalnim klijentima“, zaključio je.

Infobipova globalna partnerska mreža se proteže kroz više od 200 zemalja, uz očekivanu vrijednost tržišta usluga preko 25 milijardi dolara do 2025. godine. Partnerski program omogućuje kompanijama da iskoriste Infobipovo globalno iskustvo, povezanost, komunikacijska rješenja i stručnost u industriji kako bi stvorili inovativna rješenja koja pokreću poslovni rast.