Zagrebačka tvrtka Infoart nastupila je ovog tjedna na düsseldorfskom sajmu Euroshop namijenjenom maloprodaji i pratećoj industriji.
Sajam je okupio više od 2300 izlagača iz 60 država, a Infoart je na njemu ponudio cjelovite sustave za maloprodaju i kompletan ERP koji koristi već niz tvrtki u regiji.
„Godinama ulažemo u razvoj i unapređenje naših proizvoda, a u Düsseldorfu smo dobili potvrdu da je to pravi potez. Unatoč jakoj konkurenciji, klijenti su prepoznali naše prednosti – prvenstveno fleksibilnost, tehnološke i procesne iskorake koje smo napravili zahvaljujući našim izvanrednim ljudskim resursima, ali i pouzdanim i vrijednim partnerima koje imamo na domaćem i regionalnom tržištu. Posebno smo ponosni na novu generaciju našeg MasterERP-a, koja nam u tržišnoj utakmici s tzv. globalnim rješenjima donosi brojne prednosti. Naime, u prošlosti je bilo gotovo nezamislivo da neka hrvatska tvrtka supstituira strano rješenje i kod domaćih klijenata, a sada smo u stanju to napraviti i na njihovim domicilnim tržištima. Zbog velikog interesa planiramo otvaranje podružnica u Njemačkoj i Nizozemskoj“, rekao je Mario Hegedüs, direktor Infoarta.
Najveće reference Infoarta vezane su upravo za implementacije vlastitog ERP sustava na području upravljanja maloprodajom, veleprodajom, financijama i ljudskim resursima. Trenutno je u kompaniji zaposleno više od sedamdeset stručnjaka, uglavnom eksperata iz područja developmenta i konzaltinga, koji pružaju usluge srednjim i velikim korisnicima u privatnom i javnom sektoru. Riječ je o korporacijama poput Tiska, AutoZubaka, iNovina, Vindije, Školske knjige, BINA-Istre, Telemacha, HRT-a, Zagrebačkog holdinga, Porezne uprave i drugih.
U ovoj, 34-toj godini poslovanja Infoarta, očekuje se daljnji rast i implementacija velikih projekata s MasterERP rješenjima za još više klijenata u zemlji i regiji, ali i jači prodor na zapadnoeuropsko tržište.