Imavesova konferencija održana je danas u hotelu Double Tree by Hilton nakon četiri godine pauze.
U fokusu događaja bilo je Service Management rješenje 4me koje je Imaves do sada implementirao u tvrtkama Sistemaš, Addiko grupi, Nexe grupi i u samom Imavesu. 4me koristi Service Integration and Management (SIAM) metodologiju koja nalaže da je svaki trenutak krucijalan i da je svaki zahtjev važan za riješiti. Pojednostavljeno - radi se o suradnji internih timova na jednostavnoj i sigurnoj platformi.
Nakon uvodnih riječi direktora Imavesa Milana Vesela, Software as a Service (SaaS) rješenje 4me je predstavio njegov zamjenik Zoran Habijan. Ono uključuje niz funkcionalnosti koje tvrtki pomažu povećati produktivnost i pružiti kompletnu uslugu.
Habijan je okupljenima prikazao i demo, odnosno web sučelje rješenja i njegove funkcionalnosti, a još konkretnije primjere upotrebe ovog rješenja koje ima više od pet milijuna krajnjih korisnika predstavio je Service Management Architect Michael Wilken. On je pokazao kako jednostavnim utipkavanjem problema koje treba riješiti 4me nudi upute za njihovo rješavanje ili ih prosljeđuje unutar firme kako bi ih riješili kolege koje su zadužene za to. U slučaju primjerice zaglavljenog papira u printeru 4me pronalazi upute za njegovo izvlačenje, za primjer rezervacije laptopa nudi raspoložive laptope u tvrtki, a primjedbu vezane uz plaću prosljeđuje osobama koje su nadležne za taj dio poslovanja.
Svoja iskustva s korištenjem 4me-a predstavili su i član Uprave Addiko Bank Hrvatska Ivan Jandrić, voditeljica tima za upravljanje aplikacijama Addiko Bank iz Banja Luke te direktor sektora informatike Nexe grupe Zoran Ljubić.