Kako izgleda IBM-ova poslovna društvena mreža SocialBusiness i što se njome može postići na IBM-ovom Forumu novinarima je danas u hotelu Lav Meridiene demonstrirao Brandon Seppa.
On je pojasnio kako cilj poslovne društvene mreže nije sličiti na Facebook te je dao nekoliko primjera mogućnosti koje SocialBusiness nudi tvrtkama.
Jedan od njih je mogućnost pretraživanja mreže po različitim ključnim riječima koje zahvaljujući analizi temeljenoj na međusobnoj interakciji zaposlenika na mreži menadžmentu otkrivaju tko je u tvrtki dobro upućen u odgovarajuće područje, od koga kolege traže informacije i kako vrednuju odgovore te osobe. Rezultati navedene analize prikazuju se grafički pa je prateći veze između zaposlenika moguće i vizualno vidjeti tko s kim komunicira oko određenih tema, ali i istaknuti na potrebu boljeg povezivanja zaposlenika iz različitih odjela kad takvo komuniciranje izostaje.
Seppa je istaknuo i kako će mail u budućnosti i dalje biti neophodan alat, ali ne i dovoljan, jer društvena mreža nudi puno više. "Nisu sve informacije na mailu tajne" rekao je Seppa ciljajući i na to da se komunikacijom putem društvene mreže postiže i veća tranpsarentnost. Iako SocialBusiness nastoji biti drugačiji od Facebooka, terminologija pokazuje kako je on vjerojatno poslužio za inspiraciju kod stvaranja SocialBusinessa na kojem se mogu "zafrendati" i projekti, a ne samo ljudi.