Gorenje Hrvatska još jedna je od tvrtki koje su sada zastupljene na Facebooku, a taj posao za njih obavlja PR agencija Meritor Media.
Stranica Gorenja zove se I love simplicity, a njezine članove informira se kako uslijed modernog načina života pojednostavniti svakodnevnicu i dobiti više slobodnog vremena.
Simona Štern, direktorica marketinga Gorenje Hrvatska istaknula je kako ovom kampanjom žele educirati svoje članove na zabavan i zanimljiv način i pružiti uvid u drugačiji stil života. „Ljudi sve više vremena provode na poslu,ne stignu se baviti kućanskim poslovima, pravilno se hraniti, život nam postaje sve više složen, nudi stotine izbora i od nas traži sve više odluka. Simplicity stranica podsjeća da sve može biti mnogo jednostavnije i brže! “ napomenula je Štern.
Kampanja je nastavak promocije nove Simplicity linije tvrtke Gorenje koja uključuje hladnjake, perilice rublja i posuđa, pećnice te kuhinjske nape i ploče. Proizvodi se, osim modernog dizajna, ističu naprednim tehničkim karakteristikama koje omogućuju vrlo jednostavno rukovanje.