Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje dobio je novi logo za što je zaslužan autorski dvojac Ivana Vučić i Tomislav Jurica Kaćunić iz Hamper studia koji su pobjedom na natječaju osvojili 20.000 kuna.
Novi logo HZZO-a (PDF) je znak koji se sastoji od četiri slova koji se međusobno preklapaju čime nastaje kružnica i kvadrat unutar kojih se znak „Z“ preklapa u dvije pozicije – „Zdravstveni“ i „Zavod“ čime su autori htjeli naglasiti osnovni fokus HZZO, to jest ljudsko zdravlje. Autore je za novi logo HZZO-a inspirirao poznati Da Vincijev crtež Vitruvijskog čovjeka.
Druga nagrada i iznos od 10.000 kuna pripala je Hrvoju Živčiću i Dariu Deviću, dok je trećenagrađena Željka Županić za svoj rad dobila 5.000 kuna.
U HZZO-u kažu da su htjeli nov i dojmljiv vizualni identitet koji će omogućiti jasno razlikovanje HZZO-a od drugih javnih i privatnih osiguravajućih društava te pratiti razvoj HZZO-a kao tehnološki i etički suvremene institucije.
UPDATE: Raniji članak s tportala otkriva kako nagrađene autore čeka i novac od ugovora.