Tvrtka Httpool Hrvatska koja je posljednjih godina u vlasništvu globalne tvrtke Aleph od sada će poslovanje nastaviti kao Aleph.
Ista promjena čeka i druge uglavnom regionalne brendove Grupe. Uz Httpool to su IMS Internet Media Services, Ad Dynamo i Connect Ads.
Aleph Grupa se od 2021. proširila s 90 tržišta na 150, protežući se na pet kontinenata; te svojim timom digitalnih stručnjaka diljem svijeta surađuje više od 45 partnera. Od prošle je godine, zahvaljujući i uz podršku Httpool by Aleph, hrvatskim oglašivačima dostupno oglašavanje putem jedne od najpopularnijih platformi za pretraživanje – Microsoft te najveće ecommerce platforme na svijetu – Amazon, kao i targetiranje globalnog tržišta putem Pinteresta, nudeći im jedinstvena oglašivačka rješenja ove platforme i stručno vodstvo kroz cijeli proces.
Osim svoje ključne adtech ponude, posljednjih nekoliko mjeseci Aleph se proširio lansirajući nove usluge - Aleph Payments i Aleph Express. Nadovezujući se na Alephovo gotovo dva desetljeća vrijedno iskustvo u upravljanju prekograničnim kreditima i plaćanjima za svoje partnere, Aleph Payments pruža samostalna rješenja za osiguranje kredita i plaćanja za tvrtke. Aleph Payments pojednostavljuje financijske složenosti poput KYC, lokalnih plaćanja, naplate, deviznih razmjena i poreznih nagodba te prekograničnih plaćanja, omogućujući tvrtkama da se usredotoče na svoje glavne poslovne operacije. Aleph Payments trenutno upravlja prekograničnim kreditima i plaćanjima u vrijednosti od preko dva milijarde dolara.
Alephovu komercijalnu strategiju podupire i Digital Ad Expert, besplatna online platforma za edukaciju o digitalnom oglašavanju. Dizajniran od strane svjetskih stručnjaka za digitalno oglašavanje, Digital Ad Expert ima gotovo 600.000 aktivnih korisnika, a certificirao je više od 75.000 polaznika iz preko 140 zemalja kratkim tečajevima, te njih više od 10.000 nagradio punim certifikatom za digitalno oglašavanje. U skladu sa svojim planom da certificira 100.000 stručnjaka iz cijelog svijeta, Digital Ad Expert nedavno se pridružio UNESCO-ovoj Globalnoj obrazovnoj koaliciji koja do 2029. želi usavršiti 10 milijuna ljudi.