Moj T-Business novi je, online oblik podrške poslovnim korisnicima Hrvatskog Telekoma.
Riječ je o portalu gdje T-Mobile i T-Com poslovni korisnici mogu dobiti cjelokupan uvid u poslovanje sa svojim operatorom – od uvida u usluge, praćenja narudžbi, prijave i otklona smetnji do pregledavanja svojih računa.
Moj T-Business (link u trenutku objave članka nije radio op.a.) je i interaktivni portal koji poslovnom korisniku omogućuje i prilagodbu individualnim potrebama tvrtke te se tako prilagođava svakoj organizaciji. Namijenjen je potrebama malih tvrtki s manjim brojem zaposlenika, ali i velikih kompanija jer olakšava cjelokupan nadzor poslovanja, čak i povezanih društava.
Zahvaljujući Moj T-Business portalu T-Mobile i T-Com poslovni korisnici na jednom mjestu mogu:
- dobiti uvid u svoje usluge - u kojem su statusu, na kojem se računu vode, koju tarifu, dodatnu opciju ili pakete koriste
- pratiti status narudžbi - tijek svih T-Com i T-Mobile narudžbi uz mogućnost naručivanja dodatnih usluga
- prijaviti i pratiti otklon smetnji - praćenje statusa otklona svih prijavljenih smetnji, uključujući i pregled statusa mobilnih uređaja na popravku kao i detalja o samom popravku
- pregledavati račune – korisnik portala može vidjeti koji su računi plaćeni te na kojim računima ima određena dugovanja, a pored toga može pregledavati i preuzimati svoje račune te ispise poziva
- kreirati dodatne korisnike portala – mogućnost prilagodbe individualnim potrebama tvrtke putem različitih korisničkih grupa kroz definiranje prava pristupa podacima
- kreirati zaposlenicima pristup Moj T stranicama - za svakog zaposlenika moguće je kreirati pristup Moj T stranicama koje omogućuje pregled osnovnih podataka i praćenje potrošnje za određeni mobilni priključak zaposlenika
Vipše o tome što pruža Moj T-Business može se vidjeti u donjem video isječku, a upute ovdje.