Hrvatski Telekom je na Weekend Media Festivalu najavio strateški sporazum s Googleom prema kojem postaje prvi Google AdWords Premier partner u Hrvatskoj.
(Foto: Ivan Skender i Irena Jolić-Šimović iz HT-a / arhiva)
Sporazum nudi Google AdWords oglašavanje obrtnicima te malim i srednjim poduzetnicima, a HT im nudi postpaid plaćanje oglašavanja putem Google AdWordsa, pri čemu će HT upravljati online kampanjama korisnika i osigurati njihovu učinkovitost putem kontinuirane optimizacije.
Od oglašivača se ne očekuje posebno znanje niti trošenje vremena i novca na organiziranje i upravljanje učinkovitom kampanjom. Korisnik odlučuje što želi oglašavati i gdje - u kojem gradu, regiji i/ili zemlji - ovisno o tome koja je njegova ciljna skupina korisnika, kao i područje rada, a Hrvatski Telekom u suradnji s Googleom osigurava da se kampanja optimizira na najefikasniji način u okviru budžeta odabranog paketa usluga. Također, Hrvatski Telekom nudi 24/7 podršku za oglašivače putem svoje Službe za korisnike. Uslugu mogu koristiti i tvrtke koje nisu korisnici ostalih usluga Hrvatskog Telekoma.
"Naš strateški sporazum s Googleom unaprjeđuje postojeće odnose s obrtnicima te malim i srednjim poduzećima. Potiče ih da koriste online oglašavanje te pronađu nove klijente. Dodavanjem Google AdWords oglašavanja našem cjelovitom portfelju poslovnih usluga, možemo dodatno poboljšati vrijednost njihova poslovanja", istaknuo je na press-konferenciji Ivan Skender, operativni direktor Sektora za marketing za poslovne korisnike Hrvatskog Telekoma.
"Sretni smo zbog suradnje s HT-om. Partnerski program Premier SMB upravo je kreiran za pomoć obrtnicima te malim i srednjim tvrtkama koje nemaju vremena ili resursa da upravljaju svojim online reklamnim kampanjama. Hrvatski Telekom tako može ponuditi Google AdWords savjete, znanje i iskustvo vezano za AdWords tvrtkama koje žele doći do novih kupaca putem online oglašavanja", naglasio je Yiannis Pagkalos, Googleov menadžer za strateške partnere u SEEMEA regiji.