Hrvatski studio Gamechuck dobio je 149.000 eura iz europskog potprograma MEDIA za razvoj svoje igre Trip the Ark Fantastic.
Riječ je o prvoj hrvatskoj videoigri koja je dobila sredstva iz navedenog programa na koji je ove godine prijavljeno 139 projekata, a potpora odobrena za razvoj njih ukupno 31 (PDF). Među prijavljenima su bile još četiri hrvatske igre koje nisu uspjele dobiti sredstva.
Producent igre Aleksandar Gavrilović za rep.hr je rekao kako će im navedeni iznos pokriti 50 posto troška razvoja igre, dok će drugih 50 posto pokriti oni, no još uvijek postoji mogućnost financijskog partnerstva s nekim izdavačem, što bi povećalo produkciju i kvalitetu igre.
Za samu prijavu kaže kako nije bila složena te se radilo o jednoj budžetnoj tablici s desetak pitanja, ali je bilo važno poslati kvalitetno odrađen game design dokument preko kojeg je europska Izvršna agencija za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu procijenila koliko im je projekt interesantan kvalitetom, inovacijom i slično.
A da su o tome i uspjeli vidi se u ocijeni koju je dala navedena agencija: „Radi se o videoigri, prožetoj od početka do kraja pričom, koju prati velik broj originalne tehnologije što uključuje npr. učenje jezika životinja ili provođenje akademskog istraživanja u knjižnici. Projektni prijedlog videoigre Trip the Ark Fantastic ukazuje na to da se radi o iznimno sadržajnom načinu igranja, koji se upotpunjuje kvalitetnim dizajnom likova i inventivnim segmentima (učenje jezika životinja u kombinaciji s detektivskim elementima). Razvojni plan i dostatnost informacija odgovaraju trenutnoj fazi u kojoj se videoigra nalazi. Strategija razvoja publike, s posebnim naglaskom na onoj međunarodnoj, opisana je vrlo dobro, a zahvaljujući postavkama priče, likovima i pripovijedanju kao i stručnosti tima, dodatno se osnažuje i pruža jamstvo šireg međunarodnog odjeka.“
Tim se sastoji od desetak ljudi, a neki od ključnih ljudi u razvojnom timu su Piet Bronders kao voditelj razvojnog tima koji će razvijati igru u open source Godot Engineu, Sanja Kolaj kao scenografkinja poznata po animiranim filmovima Čarobnjakov šešir i Čudnovate zgode šegrta Hlapića, Zlatko Druško kao concept artist, Julia Metzger koja je prethodno radila na igrama Deponia i Memoria radi kao dizajner likova, Jan Juračić koji je magistrirao kreativno pisanje na Brunel Colege London radi kao pisac te za animaciju je zadužena Ivana Radić koja je radila na mnogo priznatih animiranih filmova uključujući i Chris the Swiss koji je debitirao na Cannesu prošle godine. Međunarodni aspekt tima došao je slučajno, a do gotovo svih ljudi došli su putem preporuke bilo unutar gaming industrije, likovne akademije ili slično.
Razvoj igre trajat će nekoliko godina, a želja im je izaći na PC i konzole koje budu aktualne u 2022. godini. Više informacija o samoj igri može se pronaći na njezinim stranicama.