Više od polovice hrvatskih banaka nije prisutno na Facebooku, otkriva infografika koju je priredila tvrtka Akcija.
Ona prikazuje kako tek 11 banaka ima svoje Facebook stranice, od čega samo sedam s više od tisuću fanova. Zanimljivo je da na Facebooku nisu prisutne ni neke veće banke poput RBA, dok je Zagrebačka banka prisutna tek kroz stranice o donacijama.
(Klikom na infografiku otvara se veći i potpuniji prikaz)
Ilija Brajković (Akcija): Strah i nepoznavanje materije vjerojatno glavni razlog neprisutnosti
Izbjegavaju li neke banke namjerno Facebook jer je to mjesto na kojem zbog potencijalne korisničke kritike mogu osim koristi imati i prilično štete? Sjetimo se slučaja Splitske banke.
Vjerojatno da, iako sam osobno vidio jednu kritiku koja nije izbrisana (što je odlično), ali i na koju ni odgovoreno. Strah i nepoznavanje materije su vjerojatno jedan od glavnih razloga zašto banke izbjegavaju Facebook.
Vode li banke svoje FB accountove interno ili to prepuštaju drugim tvrtkama?
Mislim da većinom vode interno.
Koliko su aktivni korisnici banaka na Facebooku u odnosu na neke druge branše?
Ne bih znao konkretno odgovoriti, aktivni su onda kada im treba neka pomoć oko bankarskih usluga.