HG Spot je danas najavio restrukturiranje tvrtke, a na pressici održanoj u WMD centru najavljeno je oko 115 otkaza, novi brending i reorganizaciju tvrtke.
"HG Spot ima budućnost i od jučer je izašao iz krize" riječi su kojima je pressicu započeo savjetnik Uprave i osnivač HG Spota Hrvoje Prpić koji vlasnički ne sudjeluje u HG Spotu već se nedavno u njega vratio kao savjetnik ma molbu Zagrebačke banke.
Prema njegovim riječima, sastanci s 13 fizičkih i pravnih osoba su urodili plodom te su svi pristali na plan restrukturiranja, a Zagrebačka banka je u petak odobrila bankovne garancije za dobavljače u visini 25 milijuna kuna, na osnovu čega su se počele puniti njihove trgovine. Trenutno su otvorene samo dvije u Zagrebu koje su do sada činile 70 posto prometa i koje još nisu sasvim napunjene robom. Trgovina u Splitu koja prema ranijim podacima ostvaruje 10 posto prometa bit će napunjena robom do kraja tjedna, a uskoro će biti opskrbljene i trgovine u Rijeci i Osijeku. 11 manjih trgovina koje zajedno čine 10 posto prometa HG Spota bit će opskrbljene u sljedećih mjesec dana.
HG Spot planira podjelu dućana u tri kategorije - najavio je Prpić i pojasnio kako će Škorpikova nuditi cjelokupni asortiman koji će u izlogu imati sve, pa i najskuplje proizvode; u drugu, srednju kategoriju ubrajat će se četiri dućana koja neće imati najskuplje proizvode (Utrine u Zagrebu, Split, Rijeka i Osijek) dok će se u treću kategoriju pick up pointova na kojima će kupci moći kupiti najbitniju robu ili naručiti ostalu ubrajati 11 manjih trgovina širom Hrvatske.
Najavljeno 115 otkaza, u selekciji pomažu četiri HR stručnjaka
U sklopu restrukturiranja HG Spot čeka i oko 115 otkaza. Tvrtka je do sada zapošljavala 228 djelatnika (podatak za 31.10.2009. godine), a plan je 85 ljudi zadržati u HG Spotu, U Sensu plus koji izlazi iz tvrtke ostaje ih 28 koji će najvjerojatnije zadržati posao a nađe li se kupac za Senso mikro sačuvat će se još deset radnih mjesta pa će broj otpuštenih pasti na 105.
U selekciji radnika koji će dobiti otkaz HG Spotu će pomoći četiri psihologa koji će sa svakim djelatnikom razgovarati sat vremena, a u obzir će se uzimati i mišljenja voditelja i kolega.
Otpušteni radnici dobit će otpremnine sukladno zakonu, tj. ovisno o dužini staža koji mora biti minimalno dvije godine, a otkazni rok iznosit će mjesec dana.
Na pitanje o važnim karakteristikama zaposlenika, Prpić je pojasnio kako je za trgovce dobar kućni odgoj važniji od tehničke izvrsnosti te je bitnije da prodavači vole kupce jer se poznavanje robe može steći s vremenom.
Od sljedeće godine HG Spot imat će ljubičasti logo
HG Spot traži moderni logo ljubičaste boje, a na brendiranju tvrtke radit će dr. Pavlek sa sveučilišta Vern, koji je idejni začetnik Dolcele, a radio je i na redizajnu s One2playom.
Upitan za razloge lošeg stanja HG Spota Prpić je nabrojio preveliki broj zaposlenika, visoku neefikasnost cijele tvrtke, dosta grešaka napravljenih kod širenja poslovanja (kao i kod Peveca), a samoinicijativno je dodao i kako mogućnost postojanja krivičnih namjera ne može komentirati dok ne dobije izvještaj.
Rekao je kako promjene koje čekaju HG Spot neće doći brzo, pa bi se na prvi pogled mogao steći dojam da se ništa ne događa. Plan restrukturiranja sadrži 60 stranica i odnosi se za razdoblje od sljedećih pet godina.
Kada bude pokrenuta, nova web stranica tvrtke pratit će aktualno stanje na skladištu što radi i trenutna, no uz sitne greške. Novi cilj HG Spota bit će što više sličiti Appleu - što više proizvoda u trgovini bi trebalo biti upaljeno, sve bi se trebalo moći isprobati, uređaji bi trebali biti spojeni na Internet.
Cijelu press konferenciju glavnu riječ vodio je Prpić, a novi direktor Goran Česnovar bio je u drugom planu. On će biti spreman na preuzimanje posla u potpunosti kroz tri godine, unutar kojih će završiti i CBA. Uprava HG Spota će dobiti još članova kroz šest mjeseci do godinu dana.