Hrvatski autoklub predstavio je danas HAK 2.0 - novu verziju svoje mobilne aplikacije i završetak informatizacije svog kontakt centra u Aveniji Dubrovnik.
(Foto, s lijeva na desno: Tomislav Car, Matej Špoler i Nikola Kapraljević iz Infinuma, Goran Baotić i Marijan Rimac iz HAK-a i Ivica Ivančić iz King ICT-a)
Za izradu mobilne aplikacije bila je zadužena tvrtka Infinum, a za informatizaciju kontakt centra vrijednu četiri milijuna kuna konzorcij tvrtki King ICT, Mireo i Infinitas grupa.
Mobilna aplikacija namijenjena je Android i iPhone uređajima, a dosadašnja verzija zabilježila je oko 100.000 downloada, pozitivne recenzije i visoke ocjene od 4,5 na App storeu odnosno 4,7 na Android marketu.
Nova verzija za korisnike je besplatna kao i prethodna, a uz postojeće donosi sedam novih ključnih funkcionalnosti: mParking, popis najbližih benzinskih postaja sedam najvećih naftnih tvrtki, cijene goriva u Europi, cjenik cestarina i druge funkcionalnosti. Koliko se išlo u detalje najbolje govori primjer mParkinga koji na osnovu geolokacije prepoznaje u kojem se gradu korisnik nalazi i nudi adekvatne brojeve za plaćanje parkinga putem sms-a, dok u Zagrebu čak i pravilno prepoznaje zonu u kojoj se korisnik nalazi.
Sredinom srpnja HAK planira i završenje aplikacije Croatia Traffic Info namijenjene turistima koja će biti dostupna na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku, daljnje unaprjeđivanje postojeće i razvoj novih mobilnih aplikacija i igara.
Više informacija o aplikacijama može se pronaći na hak.hr/smartphone
Rješenje kontakt centra već nagrađeno na Windaysima
Prvi modul novog kontakt centra HAK-a pušten je u produkciju krajem 2011. godine, a sada je i završen te je novinarima prikazana prostorija iz koje se upravlja ovim rješenjem izrađenim u MS Dynamics CRM-u.
Na ovogodišnjim Windaysima navedeni Sustav za podršku alarm centrali već je nagrađen ISV nagradom za Rješenje s najvećim poslovnom vrijednosti.