Što Google nudi po pitanju online promocije predstavili su danas Googleov predstavnik za Hrvatsku Hrabren Suknaić i članica Googleovog AdWords tima iz Dublina Zrinka Opasić tijekom 90 minutnog predavanja u prostorijama HGK unutar poslovnog centra Almeria koje je organizirala udruga hrvatskih developera CROWD.
Suknaić je tijekom predavanja istaknuo kako je glavni izazov danas kad je Internet znatno razvijeniji nego nekoć fragmentacija cijelog tržišta, te pitanje kako doći do konzumenta i zadržati ga. Istaknuo je kako 81 posto Internet korisnika do web stranica dolazi putem tražilica, te detaljnije pojasnio što Google - tvrtka koja je 1998. godine pokrenuta u garaži a danas ima 25 milijardi dolara prihoda godišnje nudi po tom pitanju.
Pojasnio je i zbog čega se isplati uložiti u AdWords čak i kad tvrtka ima odlične pozicije na rezultatima osnovnog pretraživanja na kojima se pozicija ne kupuje novcem, a istaknuo je i velike mogućnosti za tvrtke kojima Google pruža besplatne mogućnosti oglašavanja kroz neke svoje servise poput YouTubea na kojem je moguće napraviti kampanju koju će uz zanemariv trošak vidjeti deseci tisuća u Hrvatskoj ili milijuni na razini države poput SAD-a.
Okupljeni su pokazali interes i želju za detaljniju raspravu o onome što Google nudi kao i želje za modifikacijom nekih opcija, a većina je ostala i na poslijepodnevnim radionicama. Više o drugim projektima udruge hrvatskih webdelopera CROWD možete vidjeti na linku webdeveloper.com.hr
Nešto kasnije na portalu ćemo objaviti i odgovore Googleovog predstavnika u Hrvatskoj po pitanju zapošljavanja u Googleu,