Gemius, vodeća tvrtka EMEA regije u internet istraživanjima, dobila je natječaj za mjerenje internet publike u Republici Češkoj.
Kako piše u Gemiusovom priopćenju, češka strukovna udruga SPIR odlučila je promijeniti svog operatera comScore zbog kašnjenja u implementaciji te zbog neuspjeha u zadovoljavanju dogovorenih kriterija u idućem planiranom valu istraživanja. Stranica AudienceCZ.gemius.com otkriva kako je Gemius i od ranije prisutan u Češkoj.
Natječaj za službeno mjerenje internet publike održan je 2010.godine kada je češka strukovna udruga SPIR odlučila surađivati sa comScore-om, no nakon nekoliko mjeseci pregovaranja i revidiranja SPIR je promijenio mišljenje te odabrao zajedničku ponudu Gemiusa i partnera Media Research.
Nažalost, nakon detaljne analize metoda i tehnologija koje nude comScore ustanovili smo da neki od naših zahtjeva ne mogu biti zadovoljeni unutar očekivanog vremena. (…) U suradnji s comScore-om ne bismo bili u mogućnosti isporučiti neke usluge na koje su naši klijenti navikli. Dakle, za osiguravajući val NetMonitor-a, odlučili smo surađivati sa dosadašnjim operaterom, Gemiusom - Kateřina Hrubešová, Izvršni direktor SPIRa objašnjava nedavnu odluku Češkog zajedničkog odbora industrije.
Osim weba, Gemius mjeri i promet s mobilnih uređaja
Vladimír Houba, Gemiusov menadžer za Republiku Češku komentirao je objavu: Smatramo osvajanje tendera dokazom kako su naša rješenja tehnološki naprednija i složenija, što znači da smo korak ispred konkurencije. Uz sposobnost da prilagodimo našu ponudu specifičnim potrebama lokalnih tržišta, Gemius je u stanju ispuniti sve zahtjeve SPIRa kao službeni dobavljač istraživanja internet publike u Češkoj.
Novi val mjerenja internet publike u Češkoj počinje u siječnju 2012, te će se izvoditi tijekom razdoblja od tri godine. Istraživanje se sastoji od mjerenja web stranica, prometa s mobilnih uređaja, multimedijalnih sadržaja i aplikacija. Najvažnija novost je uvođenje novije metodologije za izračun podataka, što olakšava brzu isporuku mjesečnih rezultata web prometa sa socio-demografskim strukturama internet populacije. Češka i Slovačka će biti prva tržišta na kojima će nove metodologije biti implementirane.