Analitička kuća Gartner objavila je svoj prvi Magični kvadrant za CPaaS područje, a hrvatska tvrtka Infobip prepoznata je kao jedna od četiri vodeće tvrtke u svijetu.
Gartner analize koje naziva Magični kvadranti radi za tržišta koja su dovoljno sazrila, što se očito dogodilo tržištu komunikacijskih platformi kao servisa (CPaaS). Gartner CPaaS definira kao platformu temeljenu na oblaku, koju koriste developeri kako bi izgradili i integrirali niz mogućnosti vezanih uz komunikaciju pomoću API-ja, SDK-ova, IDE-ova i dokumentacije. CPaaS alati olakšavaju pojednostavljeni pristup višestrukim komunikacijskim kanalima koji obuhvaćaju glas, SMS, druge poruke i video, zajedno sa sigurnošću,poput one kod osnovne autentifikacije oko API-ja).
Uz Infobip, u gornjem desnom dijelu kvadranta koji predstavlja vodeće tvrtke, nalaze se još švedski Sinch te američke tvrtke Twilio i Vonage. U kvadrantu su predstavljene pozicije 13 najvažnijih firmi o ovom području.
“Vjerujemo da Gartnerovo priznanje Infobipa kao vodećega na CPaaS tržištu odražava uložene investicije u pružanje inovativnih proizvoda i usluga, uz naš globalni doseg i razmjer. Infobipove akvizicije američkih tvrtki OpenMarket i Peerless Network učvrstile su našu superiornu poziciju u Americi uz našu vodeću ponudu na globalnom tržištu”, rekao je Silvio Kutić, suosnivač i izvršni direktor Infobipa.
“Kao rezultat toga, nudimo globalno sveobuhvatno mjesto za višekanalne interakcije i komunikacije. Ali sada ne stajemo. Uz prognozu da će tržište CPaaS-a narasti na 30,6 milijardi dolara do 2026., dajemo sve od sebe kako bismo osigurali da ostanemo vodeća svjetska omnichannel komunikacijska platforma“, dodao je Kutić.