Foursquare koristi sve više tvrtki u Hrvatskoj

Foursquare koristi sve više tvrtki u Hrvatskoj

"Znate li da u kinu Europa daju besplatnu rakijicu za svaki peti checkin?" upitala je publiku na današnjoj Web industriji Višnja Željeznjak iz tvrtke logIT.

Unutar svoj predavanja o Internetu i budućnosti poslovanja Željeznjak je navela i ovu lokacijsku društvenu mrežu i opisala je kao idealnu za tvrtke koje imaju fizičke lokacije na koje žele dovući što veći broj oglašivača.

Iako u cijelom svijetu Foursquare ima samo osam milijuna korisnika, a u Hrvatskoj ga koristi tek mali broj ljudi, baš zbog toga što tvrtke tek sada počinju isticati svoje nagrade za korisnike njihova uočljivost je jako dobra a u nekim dijelovima Hrvatske i bez konkurencije.

Imena poput Amexa u svijetu i Konzuma u Hrvatskoj pokazuju kako su prednosti Foursquarea uočile i velike tvrtke.

Goran Peuc: Lokacija je idući korak Interneta

Web dizajner Goran Peuc po našem mišljenju bio je najbolji predavač na jučerašnjoj Web Strategiji, zbog čega smo baš njega upitali što misli o daljnjem razvoju Interneta i kakve bi projekte po njegovom mišljenju imalo smisla razvijati.