Fond Feelsgood sklopio je ugovor o ulaganju 5,6 milijuna kuna u hrvatsku agrotehnološku tvrtku Agrivi.
Nakon Mindsmithsa, to je već drugo ulaganje ovog Fonda u tehnološke tvrtke u posljednja dva mjeseca. Navedeni fond inače raspolaže s 30 milijuna eura koje plasira u kompanije s pozitivnim utjecajem na društvo, okoliš i ekonomiju.
Ova investicija završetak je drugog investicijskog kruga u Agrivi u koji su uložili South Central Ventures, European INvestment Fund, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Fil Rouge Capital i AgriTech Hub.
„Izrazito nam je drago da smo pred sam kraj godine uspjeli realizirati još jednu važnu investiciju u domaću kompaniju čija platforma uistinu čini razliku i osigurava društvene koristi te održivu proizvodnju hrane. Njen pozitivan utjecaj nije ograničen samo na našu zemlju, nego i puno, puno šire, a baš nas ta globalna dimenzija posebno veseli. AGRIVI tako postaje relevantan dio našeg portfelja koji planiramo i dalje širiti,“ - poručio je Dinko Novoselec, suosnivač fonda Feelsgood.
Agrivi danas sa svojim rješenjima za digitalizaciju poljoprivrede posluje primarno na globalnom tržištu. Njihova softverska rješenja optimiziraju poljoprivrednu proizvodnju poljoprivrednika ili njihovih kooperanata u slučaju da se radi o tvrtkama koje za potrebe proizvodnje hrane ili pića otkupljuju proizvode od poljoprivrednika. Koristi koje klijenti postižu su ekonomske kroz uštede, povećanje prihoda i profitabilnosti, ali i društvene kroz proizvodnju zdravih, sigurnih i nutritivnih proizvoda uz primjenu održivih proizvodnih praksi.
Društveni utjecaj Agrivija danas se procjenjuje da direktno i indirektno dolazi do više od 100 milijuna ljudi i utječe na čak 12 od 17 ciljeva održivog poslovanja UN-a. Vizija tvrtke je promijeniti način na koji se proizvodi hrana i pozitivno utjecati na više od milijardu ljudi. Prema FoodTech 500, Agrivi je najbolja svjetska tvrtka za digitalnu i preciznu poljoprivredu i njena rješenja su danas odabrale vodeće globalne kompanije u industriji hrane i pića, poput Driscoll's u Americi, Nestlé i BASF u Europi, Beam Suntory u Meksiku, East-West Seed u Aziji i mnogih drugih.
„Drago nam je što je Feelsgood prepoznao naš tim, proizvode koje razvijamo i pozitivan društveni učinak koji njima postižemo u svijetu kroz naše dosadašnje rezultate i potencijal koji je ispred nas. Proizvode naših kupaca godišnje konzumira ili koristi više od 100 milijuna ljudi i ponosni smo što su ti proizvodi uz pomoć naših rješenja proizvedeni na efikasniji, sigurniji i održiviji način.“ – Matija Žulj, osnivač i direktor tvrtke Agrivi.
Agrivi ima i važnu ulogu kroz ulogu ambasadora važnosti digitalizacije poljoprivrede i kroz edukaciju tržišta, ne samo u Hrvatskoj, već i na europskoj i svjetskoj razini. Surađuju s organizacijama EIT Food, Farming First, Women in Farming, European Carbon Farmers, a i partner su prvog studija digitalne poljoprivrede u Hrvatskoj koji je pokrenut na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti u Osijeku.