Fantastičan uspjeh: Salespod najbolji na Under The Radar

Fantastičan uspjeh: Salespod najbolji na Under The Radar

Salespod - hrvatska tvrtka za mobilna poslovna rješenja jednoglasno je proglašena najboljom između 32 tehnološke tvrtke u kategoriji „Sales Operations“ na konferenciji Under the Radar koja je održana u kalifornijskoj Silicijskoj dolini.

Kako je rep.hr već pisao u intervju s Markom Kovačem, izbornici Under The Radara su pozvali Salespod da se prijave za sudjelovanje na konferenciji, a nakon toga je uslijedila detaljna tehnička provjera rješenja, dosadašnjih rezultata i strategije. Konačnu potvrdu o sudjelovanju su dobili tek nakon toga. Rijetke tvrtke uspiju dobiti priliku za prezentaciju, pa je ova pozivnica od posebnog značaja tim više što je Salespod ove godine bila jedina pozvana tvrtka sa sjedištem izvan SAD-a.

„Nakon prezentacije, jednoglasnom odlukom sudaca i publike, proglašeni smo pobjednicima kategorije "Sales Operations". S obzirom na činjenicu da je u publici bilo preko 350 stručnjaka iz Silicijske doline, to je velika potvrda vrijednosti i potencijala Salespoda. Osim toga, nagrada je pobudila interes potencijalnih investitora, partnera i kupaca, pa su ostvareni kontakti važni za nastup na američkom tržištu“, izjavio je Marko Kovač.

Salespod nudi mobilna poslovna rješenja koja omogućavaju praćenje rada radnika na terenu i izradu obrazaca kojima svaki korisnik u stvarnom vremenu prikuplja podatke relevantne za njegovo poslovanje. Podržava veleprodaju i maloprodaju, više načina isporuke i plaćanja.

U ovaj projekt se prije nešto više od godine dana svojom podrškom uključila i Hrvatska udruga poslovnih anđela Crane, a jedan od investitora je član Cranea, poduzetnik Saša Cvetojević.

„Salespod se pokazao kao projekt s najvećim trenutnim potencijalom, gledano na sve projekte u koje sam uložio. Kontinuiranim radom na razvoju samog Salespoda i aktivnostima na promoviranju istoga na konferencijama poput Startup Weeka u Beču, EBAN kongresa u Varšavi te Seedcampa u Londonu, dobili smo i poziv za izlazak na američko tržište. U sljedećim mjesecima možemo očekivati ozbiljan iskorak Salespoda na najveće svjetsko tržiste“, izjavio je investitor Saša Cvetojević.

Under the Radar konferencija je dio Dealmaker Media – mreže inovatora koji vide priliku u izgradnji odnosa i prenošenju znanja. Tvrtka Dealmaker Media je dosad bila posrednik u sklapanju ugovora vrijednih 2.2 milijarde dolara između različitih tvrtki, među kojima su i rani startup projekti koji su pronašli svoj put do velikih međunarodnih kompanija ili koje su velike tvrtke preuzele.