Facebookova nova akvizicija teška milijardu dolara je Instagram - poznati servis za dijeljenje fotografija putem mobilnih uređaja.
Ovaj servis star tek dvije godine najveća je akvizicija koju je Facebook obavio do sada, piše New York Times. Riječ je o jednoj od popularnijih iPhone aplikacija s 30 milijuna korisnika, odnedavno prilagođenoj i za Android mobilne uređaje.
Facebook, koji sljedećeg mjeseca ide u IPO - prvu javnu ponudu svojih dionica na burzi - ponudio je kombinaciju gotovine i dionica Facebooka vrijednu milijardu dolara.
Prelazak Instagrama u Facebookove ruke neće onemogućiti dijeljenje sadržaja sa servisa i na drugim društvenim mrežama kao i do sada.
Portal VantureBeat analizirao je kako bi Facebookovi inženjeri mogli unaprijediti ovaj servis koji je do sada imao samo 13 zaposlenih. Po njihovom mišljenju, nakon akvizicije moglo bi doći do uklanjanja postojećih bugova, bolje dijeljenje fotografija na Facebooku, kvalitetna Timeline integracija, dobra prisutnost na webu i sličnog napretka zahvaljujući velikom broju zaposlenih u Facebooku koji zbog brojnosti mogu napraviti puno više od dosadašnjih zaposlenika Instagrama,